15.04.2020р.- Реалізуємо освітні завдання за темою “Звірі”(підтема “Цікаві пригоди на лісовій галявині”)
Завдання І
Вітаю! Любі малята та шановні батьки, гарного вам дня.
Запропонуйте своєму малюку стати сьогодні дослідником .
А досліджувати ми будемо погоду сьогодні .
Порівняйте свої дослідження з погодою за вікном.
Ззапропонуйте дитині відгадати загадку:
«У кубельце фрукти носить,
Стріне вас – ховає носик.
Кожушок із голочок.
Хто, скажіть. Це ? … (Їжачок)
Цей мультик розповість вам багато цікавого про їжачка. Після перегляду поцікавтесь: що найбільше сподобалось дитині?
Разом з дитиною прочитайте вірш «Мамине маля» .
Запропонуйте малюку пограти в дидактичну гру « Допоможи мамі знайти дитинча».
Вправа «Чим посмакує їжачок?»
Попрацюйте над прислів’ям , поясніть його значення «Колючий, як їжак».
Щоб малюку було цікавіше, запропонуйте створити аплікацію маленького колючого лісового мешканця – їжачка.
Прочитайте дитині вірш Платона Воронька «Їжачок»
Засмутився їжачок: в нього шубка з колючок
«Шубка у звірят м’якенька, пух чи шерсть тонка, гладенька,
А у мене скрізь голки,- хто погладить – кров з руки».
Тут із лісу вибіг вовк, їжачок мерщій – в клубок.
Вовк і спереду, і ззаду…
Врешті ткнув клубок з досади.
Поколовши губи й ніс, він завив і втік у ліс.
Звеселився їжачок тим, що він із колючок.
Для роботи вам знадобиться : папір А4 зеленого, темно та світло коричневого кольорів, клей, серветки, ножиці.
Роботу розпочнем з виготовлення колючок – це будуть дитячі долоньки. Прикладіть дитячу долоньку до паперу, обведіть її та виріжте. Тулуб, очі та носик – овали різних розмірів . Тепер дайте можливість дитині скласти силует їжачка (дивись покрокову послідовність схеми).
Виконайте фізкультхвилинку.
Ваш малюк з задоволення наклеє зображення тваринки на папір – фон зеленого кольору. Нагадайте про охайне виконання роботи.
Розгляньте роботу, помилуйтеся разом з дитиною, похваліть за старанність.
«Ти молодець, подивись як весело нам посміхається їжачок!»
Бажаю приємного спілкування з дитиною.
Вихователь: Гнойова Т. П.
Завдання 2.
Пропоную другу половину дня провести з дитиною в ігровій формі.
- Перегляньте відео про геометричні фігури та повторіть з малюком.
2. Математична гра “Склади число” ( для дітей старшого віку )
3. Гра на логічне мислення ( матеріал – палочки для рахування )
4. Гра “Що зайве?”
5. Разом з малюком розгяньте картинки та обговоріть, як змінюється все навколо.
1
2
3
4
5
Гарного настрою.
Вихователь: Істифєєва А.В.