15.04.2020р.- Реалізуємо освітні завдання за темою “Звірі”(підтема “Цікаві пригоди на лісовій галявині”)

Завдання І

Вітаю! Любі малята та шановні батьки, гарного вам дня.

Запропонуйте своєму малюку стати сьогодні дослідником .

А досліджувати ми  будемо погоду сьогодні .

Порівняйте свої дослідження з погодою за вікном.

Ззапропонуйте дитині  відгадати  загадку:

«У кубельце фрукти носить,

Стріне вас – ховає носик.

Кожушок із голочок.

Хто, скажіть. Це ? … (Їжачок)

 

Цей мультик розповість вам багато цікавого про їжачка. Після перегляду поцікавтесь: що найбільше сподобалось дитині?

https://youtu.be/IOuTw2icA2M

Разом з дитиною прочитайте вірш «Мамине маля» .

Запропонуйте малюку пограти в дидактичну гру « Допоможи мамі знайти дитинча».

Вправа «Чим посмакує їжачок?»

 

Попрацюйте над прислів’ям , поясніть його значення «Колючий, як їжак».

Щоб малюку було цікавіше, запропонуйте створити аплікацію маленького колючого лісового мешканця – їжачка.

Прочитайте дитині  вірш Платона  Воронька «Їжачок»

Засмутився їжачок: в нього шубка з колючок

«Шубка у звірят м’якенька, пух чи шерсть тонка, гладенька,

А у мене скрізь голки,- хто погладить – кров з руки».

Тут із лісу вибіг вовк, їжачок мерщій – в клубок.

Вовк і спереду, і ззаду…

Врешті ткнув клубок з досади.

Поколовши губи й ніс, він завив і втік у ліс.

Звеселився їжачок тим, що він із колючок.

Для роботи вам знадобиться : папір А4 зеленого, темно та світло  коричневого  кольорів, клей, серветки, ножиці.

Роботу розпочнем з виготовлення колючок – це будуть дитячі долоньки. Прикладіть дитячу долоньку до паперу,  обведіть її та виріжте. Тулуб, очі та носик – овали різних розмірів . Тепер  дайте можливість дитині скласти силует їжачка (дивись покрокову послідовність схеми).

Виконайте фізкультхвилинку.

Ваш малюк з задоволення наклеє  зображення тваринки на папір – фон зеленого кольору. Нагадайте про охайне виконання роботи.

Розгляньте роботу, помилуйтеся разом з дитиною, похваліть за старанність.

«Ти молодець, подивись як весело нам посміхається їжачок!»

Бажаю приємного спілкування з дитиною.

Вихователь: Гнойова Т. П.

Завдання 2.

Пропоную другу  половину дня провести з дитиною в ігровій формі.

  1. Перегляньте відео про геометричні фігури  та повторіть з малюком.

 

2. Математична гра  “Склади число” ( для дітей старшого віку )

3. Гра на логічне мислення ( матеріал – палочки для рахування )

4. Гра “Що зайве?”

5.  Разом з малюком розгяньте картинки та обговоріть,  як змінюється все навколо.

1

2

3

4

5

Гарного настрою.

Вихователь: Істифєєва А.В.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *