16.05.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “На човні морями-океанами” підтема “Розваги біля води”
1. Після виконання ранкових процедур і ритуалів запропонуйте дітям влаштувати наступного дня розвагу, яку можна було б провести разом з батьками на березі річки або моря. Запросіть дітей виконати фізхвилинку “Матроси”. Запропонуйте дітям пограти у гру “Шукачі” на матеріалі плакату, коректурних таблиць, асоціативної карти: діти називають когось з мешканців моря або морського транспорту.
2. Почніть з ігрової імітаційної вправи “У морі”: діти повторюватимуть дії за вами: тихе море поступово починає хвилюватися, хвилі збільшуються, штормить; рибки плавають, занурюються, вистрибують з води.
3. Організуйте розмову за змістом плакату: Що тепер діти знають про море? Хто, крім риб, живе в морі? Як називають рослини, що живуть у воді? Як називаються моря, що на Україні? Які океани є на землі? Хто з птахів живе на морі? Назвіть транспорт, який працює на воді? Чому засмічення водоймищ небезпечно для людей і природи?
4. Послухайте аудіо — казку “Чорне море, синій кит” з подальшим обговоренням: Кого з морських жителів згадувати в казці? Як, на вашу думку, чому Кит не хотів жити в морі? Що могло трапитися? Що він задумав зробити з морем? Розкажіть про переполох, що в чинився? Як сталося? Що синє море стало чорним? Дайте пояснення про назву моря — Чорне. Запросіть дітей поміркувати, коли синій колір води може бути темним.
5. Робота з асоціативною картою “Море”. За допомогою асоціативної карти з теми маєте можливість перевірити, наскільки дітьми засвоєна тема. Звідки вода з’являється в морі? Чим морський транспорт і люди можуть бути небезпечними для моря? Для річки? Які подарунки щедро дарує море людям? Чого не можна робити у воді та біля води?
6. Набір розвивальних завдань. Картка № 116.
Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО