24.05.2024р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Більше знати!” підтема “Дитяча академія”.
Мріємо разом. В дитячій академії кожен може чомусь навчити або чогось навчитись. Перегляньте відеозапис та влаштуйте флеш-моб (або проведіть самостійно). Суть флеш-мобу полягає в тому, що одна людина (ведучий) починає виконувати певні рухи (зазвичай прості ритмічні та під музику), а всі інші поступово підключаються, аж поки всі не будуть танцювати разом. Приверніть увагу дітей до плакату та проведіть огляд тем. Попросіть дітей пригадати та розповісти, що цікавого відбулось в той час. Підсумуйте розповіді дітей висновками “Ви змогли… Ви спробували… Ви грали в… Ми побували… Ми познайомились… Ви навчились…” тощо. Поміркуйте разом: чому ще хочеться навчитись, що спробувати (наприклад: навчитись грати в боулінг; спробувати скласти пташку в техніці орігамі; навчитись грати в шашки та ін.). Підтримуйте пізнавальні інтереси дітей, заохочуйте до пізнання.
Початок гри. Запустіть гру “Дитяча академія”. Перетворіть приміщення на клас. Визначте, які уроки будуть проходити. Заохочуйте дітей проявляти ініціативу, робити пропозиції. Вирішить, хто буде вчителем, а хто учнями. Періодично змінюйте ці ролі. Використовуйте все обладнання, яке маєте. Діти навчають один одного. Ігрова вправа “Я вмію. Я хочу навчити. Ця гра — зоряний час для дітей, які мають виражені захоплення (машинки, динозаври, ляльки тощо). Надайте можливість цим дітям провести свої уроки.
Набір розвивальних завдань. Картка № 120. Це буде урок, який проводить дорослий.
Вихователь Інна НІКОЛАЄНКО