25.03. 2020 р. – Реалізуємо освітні завдання з теми “Весна” ( підтема “Весна в художньому слові”)

Шановні батьки. Під час карантину не забувайте вести здоровий спосіб життя. Запропонуйте своєму малюкові разом з вами виконувати ранкову гімнастику.

Завдання №1.

Комплекс загально – розвиваючих вправ

                                                     «З хусточками»

Загально розвиваючи вправи

  1. «Покажи хусточки»

В.П.:О.С.- хусточка опущена вниз 1- підняти руки вперед 2- в.п.

3-4- повтор Д=6-8р

  1. «Повороти»

В.П.- ноги на ширині плечей, руки в сторону 1- поворот вправо, лівою рукою торкнутися праву

2- в.п. 3-4- те саме в іншу сторону Д=6-8р

  1. «Махи»

В.П.:О.С.- руки в сторону 1- махом пряму ногу в бік, одночасно руки вниз

2- в.п. 3-4- те саме з іншої ноги Д=6-8р

  1. «Нахили»

В.П.- ноги на ширині плечей, руки вниз

1-3- повільно опускаємося і прогинаємо спинку, струшуємо кистями рук

4- в.п. Д=6-8р 5.

 «Піднімання колін»

В.П.:О.С 1- піднімаючи зігнуту в коліні праву ногу вперед

2- в.п. 3-4 те саме іншою ногою Д=6-8

  1. «Вправа на відновлення дихання»

Завдання №2.

«Весна завітала».

Аплікація з використанням нетрадиційних технік

Завдання: продовжити навчання дітей по роботі з папером, виконання аплікації різними способами,  розвивати дрібну  моторику пальців рук, навчити сприймати віршований текст на слух; розвивати , логічне мислення, фантазію, виховувати терпіння, посидючисть, працьовитість,  інші естетичні почуття.

Вам для роботи знадобиться: набірне полотно, клей, пензлики для клею, клейонки, ганчірочки або серветки для клею, підготовлений фон для орігамі, паперова посипання різних кольорів в баночках, вирізані деталі аплікації на тарілочках, серветки білі для аплікації

Для  початку роботи вам потрібно  підготувати фон малюнка (наклейте на блакитний картон зеленого паперу – це буде «полянка», також  наклейте вирізаний стовбур дерева,  підготуйте коло з жовтого паперу – це буде  «сонце»)

Посипання робимо наступними способами: кольоровий папір (бажано офісна певного кольору) ріжеться спочатку на смужки, що вже, тим краще, потім смужки нарізати впоперек як можна дрібніше, а потім нарізана крихта збирається на столі в купку, накривається долонею лівої руки, а ножицями в правій руці треба продовжувати дрібнити її як можна довше, поки вона не перетвориться майже в порошок. Посипання треба приготувати заздалегідь, це досить трудомісткий процес.

Хід заняття

(починаємо роботу шановні батьки)

Запропонуйте вашій дитині сісти на килимок.

( імітація ніби вам весна принесла лист який треба швиденько прочитати)

Розкриваєте лист.

Нам надіслав лист той, про кого загадка.

«Тане сніжок, ожив лужок.

День прибуває. Коли це буває?»

(Весною)

Правильно, це  Весна надіслала лист. Послухай, що вона пише:

«Доброго дня». Я звертаюся до вас за допомогою. Я прийшла на землю, прогнавши зиму. Це було дуже важко, зима не хотіла йти, мені довелося з нею боротися. У мене залишилося мало сил, і я не встигаю розбудити всю природу, виростити квіти і листя на всіх деревах. Якщо я не встигну, багато дерева залишаться без листя і будуть стояти голі все літо. Багато галявини будуть без квітів, і їм ніде буде присісти. Допоможіть мені. Я знаю, що якщо ви спробуєте, у вас вийде. Сподіваюся на вас.

ВЕСНА.»

Допоможемо Весні? (так)

Правильно. Давай сядемо за наш столик.

Пояснення виконання роботи

От у нас є заготовки, на цих картинах весна ще не прийшла.

Що ти бачиш на картинах, які у тебе  на столі? (відповідь дитини)

 

 

Але ми можемо все змінити. Я зараз загадаю тобі  загадки, а ти скажеш,  що має з’явитися на наших картинах, щоб до них прийшла весна.

Не поспішаючи вогонь тут ходить,

Землю-матінку обходить.

Світить весело в віконце,

Ну звичайно, це – … (сонце)

Вже не сонце виновате,

Що висить на небі вата? (хмари)

Зелененькі дзьобики навесні з’явилися,

В зелені долоньки до літа перетворилися.

Подує вітерець трошки,

І заплескають зелені долоньки. (листя)

На просторі зеленім,

Під теплим дощиком ростемо,

Сонце світить – ми цвітем. (квіти)

Як ми зможемо весні допомогти? Що ми можемо зробити, як ти думаєш? (приклеїти яскраве сонечко і хмари, зробити зелені листочки на дереві, і траву, і квіти)

Як ми зобразимо яскравий сонячний день? (ми наклеїмо сонце і білі хмари)

Якої форми і кольору ми приготували  сонце? (жовте коло)

З чого будемо робити хмари? (з білої серветки – помнемо її)

З чого можна легко зробити листя на дереві? (із зеленої посипання)

Як треба працювати з посипкою? (обережно, намагатися не дути на неї)

Скільки клею треба брати, щоб трималася вся посипання? (багато клею)

Як ми можемо зробити квіти? (з кольорової посипання)

Разом з обговоренням показуйте, як робляться всі елементи виробу: наклеює сонце, зминає серветку і наклеює хмари, приклеює листя на дереві і з кольорової посипання робить плями квітів на галявині.

Фізкультхвилинка

Ну що ж, перш ніж почати роботу, давай трохи пройдемося весняним лісом.

Разом зі мною повторюємо слова і рухи:

Ми прийшли в весняний ліс крокуємо на місці

Багато тут навколо чудес!  – плескаєм  у долоні

Праворуч стрункі берізки стоять, праву руку відводимо в бік

Зліва ялинки на нас дивляться.  – ліву руку в сторону,

На деревах зеленіють листочки,  – піднімаємо руки вгору, похитуючи

ними вправо-вліво

А в траві розцвітають квіточки! піднімаємо руки, складені

долонями, до рівня особи і

виконуємо  вправу «квітка»

Молодець.

Закріплення послідовності виконання роботи

Отже, давай  згадаємо, в якому порядку ми будемо робити нашу  картину  – допомагаючи  весні.

1.Спочатку наклеюємо сонечко

2.Потім мнемо білу серветку і приклеюємо її на небо – це хмара

 

3.Після цього мажемо клеєм гілки дерева і посипаємо зеленою посипкою – на дереві ростуть листочки

 

 

4.Притискаємо посипання серветкою, потім стряхиваем в піднос.

5.Мажемо зелену галявинку клеєм і посипаємо кольоровою посипкою, притискаємо серветкою і стряхиваем зайву у підноси. Виходить трава і квіти

Виконання вироби.

Зробіть невеличкий підсумок ,що робили сьгодні.

(Роботу принести до дитячого садочку)

Вихователь:  Істифєєва А.В.

Завдання  №3.

  1. Пропоную вам залучити малюка до художнього слова, почитайте вірші про весну. Запитайте :
  • Про що йшлося у вірші?

  Весна К. Перелісна

– Що з весною настає?
– Сніг у полі розтає.
– А чому то так буває?
– Сонце його пригріває.
– Що ж синіє на землі?
– Ніжні проліски малі.
– А що пнеться з-під листа?
– То травичка вироста.
– А над полем що бринить?
– Любий жайворон дзвенить.

Травка-веснянка М. Сингаївський

Травко- муравко,
Стелись на галявку,
На стежку до броду,
На стежку до хати,
Де ходить по воду
Іванкова мати.

Травко-ласкавко,
Стелись аж до ґанку.
— Ми будем з тобою,-
Матуся сказала.—
Покропим водою,
Щоб ти не зів’яла.

Травко-веснянко,
Стелись на полянку,
На згір’я шовкові,
На луки під гаєм,
На землю в обнові,
Де ми виростаєм.

  1. Обговоріть приказки та прислів’я, поясніть їх значення.
  • Весна ледачого не любить.
  • У березні сім погод надворі: сіє, віє, крутить, мутить, рве, зверху ллє, знизу мете.
  1. Запропонуйте пограти в дидактичну гру «Чого не можна робити!» (дивись картку «Заборонені знаки в природі»).

Обговоріть з малюком кожен знак. Наприклад:  Чи добре топтати мурашник? Що трапиться, коли зламати гілочку на дереві? Зробіть висновок : природу потрібно любити, берегти і не шкодити.

4.Додасть веселого настрою в родині «Руханка «Чудовий день»» Виконуйте рухи згідно тексту.                  

  1. Виконайте з дитиною  вправу з графомоторики «Полий квіточку» з метою розвитку дрібної моторики рук. Вчить правильно тримати олівець. Щиро хваліть дитину, щоб вона  вірила у свої можливості.

5.Надаючи дитині самостійності запропонуйте створити з частин конструктору «Лего» «Весняну квітку» за зразком.

Pages: 1 2

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *