30.03.2020р. – Птахи нашого подвір’я.
Доброго ранку, дорослі та діти!
Сьогодні ми поговоримо про пташок, яких постійно бачимо та звикли до них. Це – пташки нашого подвір’я.
Завдання 1. – Запропонуйте дитині поспостерігати за пташками – за голубами та горобчиками та порівняти їх. Зверніть увагу, що цих птахів ми найчастіше бачимо у дворі.
Запитання: – Чим покрите тіло птахів? Яка пташка більша:голуб чи горобець? Якого кольору пір’я у голуба? А у горобчика? Як пересувається горобчик?(Стрибає, літає). А голуб?(Теж літає, але не стрибає, а ходить).
Розкажіть дитині, що голуби бувають дикими та свійськими. Свійські живуть біля людей, їх багато у місті. Люди люблять цих птахів, підгодовують . Їх можна навчити їсти з рук. Пір’я голуба буває різного кольору: білого, сірого, коричневого, чорного.
Завдання 2. – Запропонуйте дитині вивчити вірш О.Журливої “Голуби”.
Дмитрик любить голубів: сам хатинку їм зробив,
Змайстрував тоді драбинку, й приладнав їм під хатинку.
Поодинці по драбинці ходять раді голуби
І до хлопчика воркують: – Дуже вдячні ми тобі.
Завдання 3. – Запропонуйте дитині пограти в творчу гру “Склади загадку про пташку”. Нехай дитина візьме картинку із зображенням пташки і з допомогою дорослого складе описову розповідь про пташку, розкриваючи її особливості; не називаючи пташку. Дорослий відгадає, про яку пташку говориться.
– Дайте дітям завдання – насипати корм для пташок і не злякати їх.
– Запропонуйте дитині порухатись – пограти в гру “Пташки і автомобіль”. “Пташка (дитина)літає”, стрибає, “клює корм”. Коли “виїзджає автомобіль”(дорослий імітує рухи автомобіля), “пташка летить” у будиночок, гніздечко.
– Наостанок, послухайте, як співають ці пташки, зверніть увагу, що голуби туркочуть, воркують, а горобчики цвірінчать. Спробуйте повторити ці звуки разом з дитиною. Також знайдіть цікаві факти про цих птахів, різноманітні зображення та фотографії.
Вихователь Силка Оксана Дмитрівна.