30.03.2020р. – Птахи нашого подвір’я.

Доброго ранку, дорослі та діти!

Сьогодні ми поговоримо про пташок, яких постійно бачимо та звикли до них. Це – пташки нашого подвір’я.

Завдання 1. – Запропонуйте дитині поспостерігати за пташками  – за голубами та горобчиками та порівняти їх. Зверніть увагу, що цих птахів ми найчастіше бачимо у дворі.

Запитання: – Чим покрите тіло птахів? Яка пташка більша:голуб чи горобець? Якого кольору пір’я у голуба? А у горобчика? Як пересувається горобчик?(Стрибає, літає). А голуб?(Теж літає, але не стрибає, а ходить).

Розкажіть дитині, що голуби бувають дикими та свійськими. Свійські живуть біля людей, їх багато у місті. Люди люблять цих птахів, підгодовують . Їх можна навчити їсти з рук. Пір’я голуба буває різного кольору: білого, сірого, коричневого, чорного.

Завдання 2. – Запропонуйте дитині вивчити вірш О.Журливої “Голуби”.

Дмитрик любить голубів: сам хатинку їм зробив,

Змайстрував тоді драбинку, й приладнав їм під хатинку.

Поодинці по драбинці ходять раді голуби

І до хлопчика воркують: – Дуже вдячні ми тобі.

Завдання 3.  – Запропонуйте дитині пограти в творчу гру “Склади загадку про пташку”. Нехай дитина візьме картинку із зображенням пташки і з допомогою дорослого складе описову розповідь про пташку, розкриваючи її особливості; не називаючи пташку. Дорослий відгадає, про яку пташку говориться.

– Дайте дітям завдання – насипати корм для пташок і не злякати їх.

– Запропонуйте дитині порухатись – пограти в гру “Пташки і автомобіль”. “Пташка (дитина)літає”, стрибає, “клює корм”. Коли “виїзджає автомобіль”(дорослий імітує рухи автомобіля), “пташка летить” у будиночок, гніздечко.

– Наостанок, послухайте, як співають ці пташки, зверніть увагу, що голуби туркочуть, воркують, а горобчики цвірінчать. Спробуйте повторити ці звуки разом з дитиною. Також знайдіть цікаві факти про цих птахів, різноманітні зображення та фотографії.

Вихователь Силка Оксана Дмитрівна.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *