31.03.2020р. – Чарівний весняний день
Доброго ранку, шановні батьки та діти!
Сьогодні ми продовжимо говорити про нашу чарівну весну, адже ми її так довго чекали.
Завдання 1. – Запропонуйте дитині пограти в дидактичні ігри з квіточками, які допоможуть пригадати кількісну лічбу в межах 2 та порівняння предметів за величиною.
Перша гра – “Квіти”. Для цього потрібно взяти дві іграшки, велику та маленьку, та чотири квітки(паперових або з тканини) – дві маленьких одного кольору та дві великих іншого кольору. Розкажіть, що друзі-іграшки посварились, бо ніяк не можуть визначити, у кого більше квітів, у кого менше, які вони за розміром. Їм треба допомогти. Покладіть великі квіти перед великою іграшкою, маленькі – перед маленькою. Запитання: – Скільки квіток у ведмедика? Які в нього квіти? А скільки квіток у їжачка? Які в нього квіти?(Колір та величина). По скільки квіток у їжачка та ведмедика? (Допоможіть дитині з відповіддю за потреби – “по дві” та наголосіть на слові “порівну”).
Друга гра – “Розклади квіти”. Для цього потрібні квіти з першої гри, дві “клумби” круглої форми(з тканини) та дві цифри “2”з паперу. Дайте дітям завдання розкласти квіти так, щоб на кожній клумбі їх було порівну: по дві квітки на кожній клумбі. Запитання: – Які квіти на першій клумбі? А на другій?(Колір та величина). Скільки ти поклав квітів на першу клумбу, порахуй. А скільки на другій клумбі? Покладіть біля кожної клумби цифру “2”, пригадайте її. В наступні дні потрібно буде ще закріпити цифри “1” та “2” – розфарбувати їх , зліпити з пластиліну, викласти з лічильних паличок або намалювати пальчиком в тарілочці з манною крупою.
Завдання 2. – Запропонуйте дитині відпочити та пограти в рухливу гру “Дістань до метелика” – потрібно підстрибувати, доторкуючись до метелика на ниточці, якого держить дорослий.
Завдання 3. – Запропонуйте дитині пограти в мовленеву гру “Назви те, що є весною” – потрібно назвати ознаки весни, явища, рослини. Допоможіть дитині запитаннями за потреби. Дайте їй завдання розповісти, за що вона любить весну та скласти весняну сюжетну картинку з окремих предметних картинок(це можуть бути вирізані картинки з журналів, з ігор, малюнки).
Вихователь Силка Оксана Дмитрівна.