26.04.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Врятуй себе сам” (підтема “Сірники не тронь-в них вогонь»)

Доброго дня, малюки та дорослі. 

1.Пропоную зіграти в дидактичну гру “Загадку відгадай, картинку обирай”.

 

2.Ознайомте малюка з віршем В.Загороднюка “Його величність сірничок”, після закінчення обговоріть.

Петрик вчора захотів, як заснула мати,
У країні сірників гостем побувати.
Він – догадлива дитина, йде й дороги не пита,
Бо ж на кухні та країна -там, де газова плита.
Стрів Сірник його, мов шило. Зовсім одягу нема,
Запросив у гості мило, тіснота навкіл, пітьма.
Хоч мала у нього хата,та живе в ній сто братів.
Мушу чесно вам сказати,
В ній наш Петрик аж упрів.
Не зімкнув очей до рання –
Слухав сповідь Сірника,
Мов легенда вона давня,
І цікава, і страшна.
Тож від нього слід тікати
Заходився до ріки.
Загорілися плакати:
“Обережно, сірники!”
То ж і ти чекай розплати,
Не закінчиться добром,
Якщо будеш жартувати
Із маленьким Сірником.
Петрик тут побачив спалах
У країні Сірників.
Потім вогнище зростало,
Що аж обрій пломенів.
І про це він на світанні
Всім малятам розповів,
Написав слова старанно:
“Знайте силу сірників”.
Здатні все вони спалити –
І кордонів їм нема!
Але й можуть обігріти,
Якщо студить нас зима.
Обережні будьте з ними
І сьогодні, і завжди,
Щоб із полум’я і диму
Не тікати до води.
Отака-то в нього сила,
Вигляд має ж простачка.
Тож навчайсь, малеча мила,
Поважати Сірничка.

Бесіда за змістом вірша:
Чому Петрик уночі пішов на кухню?
Про що розповів сірник хлопчикові?
Яка користь і шкода від сірників?

 

  1. Гра роздум. “Вогонь добрий – вогонь злий”.

– Для чого людині вогонь?
– Коли вогонь називають ворогом?
– Чому виникає пожежа?
– Хто винен у виникненні пожежі?
– Якої шкоди завдає вогонь?
– Що треба робити, щоб не трапилось біди?

 

  1. Перегляньте розвивальний мультфільм “Уроки тітоньки Сови про приборкування вогню”, проведіть обговорення після перегляду.

Бесіда за змістом мультфільму:

Назвіть головних героїв пригоди?

Як друзі вирішили розважитися?

Чи всі звірята підтримали зайчика?

Що стало наслідком видовища?

Як друзі подолали пожежу?

Що ви порадите друзям?

Фіз – хвилинка «Можна і не можна»

Можна пограти з ягням (діти встають в коло і стрибають один за одним).

Можна пограти з поросям (діти йдуть і виляють «хвостиками»).

З вітром – у квача (повороти навколо осі).

В хованки з дощем (діти присідають, імітуючи над собою парасольку).

Але не треба грати з вогнем (діти встають і загрожують пальчиком).

Дидактична гра «Вогонь – друг, вогонь – ворог».

Діти міркують, коли вогонь допомагає людям, а коли навпаки приносить шкоду.

 

5.Практична робота для дітей “Пожежники”

Пригадайте, люди якої професії рятують від пожежі?

– Пропоную вам, батьки та малюки,  намалювати команду вправних пожежників долонькою. Для цього на аркуші паперу зробіть відбиток долоньки фарбою червоного кольору. А потім домалюйте або приклейте шоломи кожному пальчику – капелюх пожежника. І не забудьте про обличчя та руки! Наостанок зобразіть пожежний рукав.

Вихователі: Грицюк Т.І., Гнойова Т.П.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *