24.04.2020р. – Врятуй себе сам
Шановні батьки, дослідницький інстинкт є природним і дуже важливим для маленької дитини, для її майбутнього досвіду, але навколишній простір, наповнений предметами і речами, може таїти в собі небезпеку, про яку дитина навіть не здогадується. Завдання дорослих – організувати безпечний простір, в якому знаходиться дитина, і намагатись виключити контакти з небезпечними предметами, речами і речовинами. Де ж ховаються небезпеки?
І. Розгляньте з дитиною уважно кожну ілюстрацію.
Запитайте:
-Чим граються діти?
-Які небезпечні предмети вони використовують у грі?
-Як вони можуть нашкодити дітям?
-Які місця в будинку не є безпечними для гри?
-В які ігри небезпечно гратися в кімнаті?
ІІ. Прочитайте дітям вірш А.Валевського “Гострі предмети”
Всім відомо – непосиди
Завжди не сумують.
Їм утома не відома –
Цілий день пустують.
Та стрибати – пустувати
Треба розум мати,
Щоб поранення собі
Раптом не дістати!
Нас оточують повсюди,
На увазі майте,
Дуже-дуже гострі речі!
То ж запам`ятайте:
І сокири, і осколки,
Ножиці, виделки, голки –
Не цукерки для малечі,
Це вже небезпечні речі!
Запитайте у дитини:
-Що означає пустувати?
-Чому пустощі не приводять до добра?
ІІІ.Дидактична гра”Вибери безпечні предмети”.
Поспостерігайте, чи є у вас в будинку речі, які ваблять дитину. Обговоріть, чи можуть вони використовуватись у грі, як можуть нашкодити.
ІV.Перегляньте з малюком повчальний мультик.
Вихователь: Населевська Г.М.