24.04.2020р. – Врятуй себе сам

Шановні батьки, дослідницький інстинкт є природним і дуже важливим для маленької дитини, для її майбутнього досвіду, але навколишній простір, наповнений предметами і речами, може таїти в собі небезпеку, про яку дитина навіть не здогадується. Завдання дорослих – організувати безпечний простір, в якому знаходиться дитина, і намагатись виключити контакти з небезпечними предметами, речами і речовинами. Де ж ховаються небезпеки?

І. Розгляньте з дитиною уважно кожну ілюстрацію.

Запитайте:

-Чим граються діти?

-Які небезпечні предмети вони використовують у грі?

-Як вони можуть нашкодити дітям?

-Які місця в будинку не є безпечними для гри?

-В які ігри небезпечно гратися в кімнаті?

ІІ. Прочитайте дітям вірш А.Валевського “Гострі предмети”

Гострі предмети

Всім відомо – непосиди

Завжди не сумують.

Їм утома не відома –

Цілий день пустують.

Та стрибати – пустувати

Треба розум мати,

Щоб поранення собі

Раптом не дістати!

Нас оточують повсюди,

На увазі майте,

Дуже-дуже гострі речі!

То ж запам`ятайте:

І сокири, і осколки,

Ножиці, виделки, голки –

Не цукерки для малечі,

Це вже небезпечні речі!

Запитайте у дитини:

-Що означає пустувати?

-Чому пустощі не приводять до добра?

ІІІ.Дидактична гра”Вибери безпечні предмети”.

Поспостерігайте, чи є у вас в будинку речі, які ваблять дитину. Обговоріть, чи можуть вони використовуватись у грі, як можуть нашкодити.

ІV.Перегляньте з малюком повчальний мультик.

Вихователь: Населевська Г.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *