04.05.2020р.-РУХ З КОМФОРТОМ

1.Обговоріть разом з дитиною запитання:

У якому транспортному засобі людина водночас і пасажир і водій?

-Як розширюються можливості людини, коли вона керує самостійно транспортним засобом (сама обирає напрямок, шлях, швидкість, пасажирів).

-Розгляньте зображення індивідуальних засобів пересування.

 

 

Обговоріть  можливості кожного з них.

Які засоби забезпечують комфортне пересуваннядля пасажирів і водіїв:

-на коротку відстань чи на довгу;

-коли рухаєшся по місту чи в лісі;

-коли рухаєшся один чи з кимось.

2.Запропонуйте гру «Рухаємося казкою», яка полягає в тому, що треба назвати якомога більше казкових засобів пересування (ковдра – літак, ступа, мітла, машина часу…).

 

 

3.Запропонуйте пограти в гру «Прикрась слово» Потрібно підібрати прикметники до слова рух (швидкий, повільний, обережний, довгий, обмежений, заборонений, зворотній, безпечний, небезпечний, за правилами та ін.). Познайомте дитину зі словами, що позначають рух: людина ходить (значить рухається), вітер дме (значить рухається), листя колишеться (значить рухається), час добігає (значить рухається), машина їде(значить рухається)  та інше.

4.Запросіть дитину  до фотогалереї – до їх уваги світлини із зображенням пам’ятника велосипеду у Лондоні.

 

Обговоріть його з дитиною:

  • Що тут відбувається?
  • Чи відноситься цей велосипед до транспорту?
  • З якого матеріалу його виготовлено?
  • Яке враження справляє на глядача такий витвір мистецтва?
  • Що хотів сказати нам скульптор своєю роботою?

5.Розгляньте інші світлини – пам’ятники велосипеду у Росії та Грузії.

           

             

Запитайте дитину:

  • Чи можна ці предмети називати велосипедом?
  • Чи можуть вони рухатися?
  • Для чого створюються такі пам’ятники?
  • Де їх краще розміщувати?

6.Запросіть створити скульптуру велосипеду із використанням звичайних матеріалів (шматочок мідного дроту) і пластиліну.

       

Вихователь-Скидан Валентина Миколаївна

7.Віконечко в природу

 

8.Перегляньте мультфільм

9.Запропонуйте пограти  в гру “Водії”. Ця гра дуже цікава для дитини, адже в ній вона копіює поведінку та дії дорослих; вона “подорожує” у своєму “автобусі” куди тільки захоче: на море, до лісу, у замок, у магазин, і т.д.

10.Хвилинка виховання (за творами В.О.Сухомлинського).Ознайомтесь із оповіданням В.О.Сухомлинського “Як здивувався Мурко” , запропонуйте дитині  переказати його зміст за допомогою мнемотаблиці.

11.Запропонуйте дитині  скласти  речення за схемою

12.Завдання для допитливих

13.Перегляньте повчальний мультфільм

 

Вихователь -Грицюк Тетяна Іванівна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *