04.05.2020р.-РУХ З КОМФОРТОМ
1.Обговоріть разом з дитиною запитання:
– У якому транспортному засобі людина водночас і пасажир і водій?
-Як розширюються можливості людини, коли вона керує самостійно транспортним засобом (сама обирає напрямок, шлях, швидкість, пасажирів).
-Розгляньте зображення індивідуальних засобів пересування.
Обговоріть можливості кожного з них.
Які засоби забезпечують комфортне пересуваннядля пасажирів і водіїв:
-на коротку відстань чи на довгу;
-коли рухаєшся по місту чи в лісі;
-коли рухаєшся один чи з кимось.
2.Запропонуйте гру «Рухаємося казкою», яка полягає в тому, що треба назвати якомога більше казкових засобів пересування (ковдра – літак, ступа, мітла, машина часу…).
3.Запропонуйте пограти в гру «Прикрась слово» Потрібно підібрати прикметники до слова рух (швидкий, повільний, обережний, довгий, обмежений, заборонений, зворотній, безпечний, небезпечний, за правилами та ін.). Познайомте дитину зі словами, що позначають рух: людина ходить (значить рухається), вітер дме (значить рухається), листя колишеться (значить рухається), час добігає (значить рухається), машина їде(значить рухається) та інше.
4.Запросіть дитину до фотогалереї – до їх уваги світлини із зображенням пам’ятника велосипеду у Лондоні.
Обговоріть його з дитиною:
- Що тут відбувається?
- Чи відноситься цей велосипед до транспорту?
- З якого матеріалу його виготовлено?
- Яке враження справляє на глядача такий витвір мистецтва?
- Що хотів сказати нам скульптор своєю роботою?
5.Розгляньте інші світлини – пам’ятники велосипеду у Росії та Грузії.
Запитайте дитину:
- Чи можна ці предмети називати велосипедом?
- Чи можуть вони рухатися?
- Для чого створюються такі пам’ятники?
- Де їх краще розміщувати?
6.Запросіть створити скульптуру велосипеду із використанням звичайних матеріалів (шматочок мідного дроту) і пластиліну.
Вихователь-Скидан Валентина Миколаївна
7.Віконечко в природу
8.Перегляньте мультфільм
9.Запропонуйте пограти в гру “Водії”. Ця гра дуже цікава для дитини, адже в ній вона копіює поведінку та дії дорослих; вона “подорожує” у своєму “автобусі” куди тільки захоче: на море, до лісу, у замок, у магазин, і т.д.
10.Хвилинка виховання (за творами В.О.Сухомлинського).Ознайомтесь із оповіданням В.О.Сухомлинського “Як здивувався Мурко” , запропонуйте дитині переказати його зміст за допомогою мнемотаблиці.
11.Запропонуйте дитині скласти речення за схемою
12.Завдання для допитливих
13.Перегляньте повчальний мультфільм
Вихователь -Грицюк Тетяна Іванівна