20.03.2020Р. – Продовжуємо опрацьовувати вимову звука [Л]. Логопедична група “Грайлики”

Шановні батьки!

Разом з дітьми попрацюємо над правильною вимовою звука [ Л ] у реченнях.

1 Завдання. Сісти перед дзеркалом  і  повторювати за дорослим речення, чітко вимовляючи звук [ Л ].

Олесь купив пенал. Олег і Олена виступали у клубі. На полі стояла металева сівалка. На болоті клекотали лелеки. Невеликий дятел видовбав дупло. У Клави нова зелена блуза. У лайкі біла лапа. Голка упала на підлогу. Пилипко їв солодку булку. У малиннику поспіла малина.

2 Завдання. Прослухати рядок віршика, добрати риму і повторити повністю.

Цапок вийшов на місток, з дерева зірвав……..(листок).

Пригощались пес з котом теплим……(пиріжком).

В кімнаті дзвонить телефон, у зоопарку живе…….(слон)

Зробив Слава прапорець, його хвалять:………..(молодець)!

Ходить кішка тихо-тихо: сірим мишкам буде……. (лихо).

Водичко, водичко, умий моє ………(личко).

3 Завдання. Послухати та переказати текст. Відповісти на запитання до тексту.

Лисичка та ведмедик

        Жив у лісі на пасіці ведмедик. А лисичці захотілося медку. Підійшла вона до пасіки та й стогне: “Ой,бідна моя лапка! Ой болить!” Ведмедик почув і пожалів її. Каже: “Полеж,я цілющих трав назбираю”.Пішов він, а лисичка підхопилася – і до вулика. Але тільки встромила лапку, бджоли ну її жалити. Ледве лисичка втекла.

Запитання до тексту: Хто жив на пасіці? Хто стогнав  біля пасіки? Як лисичка обдурила ведмедика? Чому бджоли нажалили лисичку?

МАТЕРІАЛ ПІДГОТУВАЛА

ВЧИТЕЛЬ – ЛОГОПЕД САСОВА НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.