07.05.2020р. – НА ЗЕМЛІ, НАД ЗЕМЛЕЮ, ПІД ЗЕМЛЕЮ

1.Шановні батьки, запросіть дитину переглянути мультфільм «Про черепаху». 

Обговоріть з дитиною, чому черепаха не встигла вийти вчасно на прогулянку. Запропонуйте дитині пригадати тварин, які також рухаються повільно (равлик, лінивець, коала, черв’як.).

Наступна вправа – міркування «Хто швидше». Розкажіть дитині коротку жартівливу історію про перегони черепашки та зайця. Обговоріть можливі варіанти причин, чому черепашка перегнала зайця, як це в неї вийшло. Стимулюйте дитину до обговорення різних варіантів вирішення ситуацій.

 

Як ви думаєте, це хитрощі чи жарт з боку черепашки?

Чи можна так вчиняти?

А як треба було б вчинити правильно?

З’ясуйте з дитиною, хто ж із тварин швидший/повільніший.

2.Попросіть дитину пригадати, які тварини живуть під землею, які на землі; які можуть знаходитися в повітрі. Обговоріть:

  • Які особливості, здібності й можливості надає життя під та над землею.
  • Які здібності й можливості втрачають ті тварини, які живуть на землі.
  • Чому це відбувається?
  • Дозвольте дитині пофантазувати, що було б, якби люди мали можливості ті, що й тварини, які вміють літати та жити під землею.

3.Проведіть рухливу гру «Над, під, на землі». Дорослий називає тварину, а дитина рухами визначає місце її мешкання. Умовні дії «під землею» – сісти навколішки; «на землі» – стояти, поставивши ноги на ширину плечей; «над землею» – підстрибнути. Наприклад , дорослий називає крота, кріт живе під землею, дитина мусить присісти навколішки.

4.У Книзі дошкільника запропонуйте дитині виконати завдання №3, яке допоможе їй розширити власні знання про особливості Світу тварин. Поміркуйте разом з дитиною чому тваринам, які живуть в тропічному кліматі не потрібна домівка (там тепло, вони займають певний ареал – власну територію.)

Також опрацюйте завдання №4 з підготовки руки до письма.

5.Дослідницька діяльність.

Мета: показати властивість піску пропускати воду, а глини – утримувати її.
Матеріал: три банки – одна з піском, друга з глиною, третя – з водою.
Хід досліду: Налити у банки з піском та глиною однакову кількість води й спостерігати, як вона просочується.
Висновок: пісок пропускає воду, а глина ні.

6.Прочитайте  оповідання В Сухомлинського «Краплинка роси» та запропонуйте дитині переказати його зміст за допомогою мнемотаблиці.

«Краплинка роси»

Рано-вранці на квітці троянди прокинулась Краплина роси.

— Як я тут опинилась? — думає Краплина. — Увечері я була високо в небі.

І захотілось їй знову в небо.

Пригріло Сонечко. Випарувалась Краплина, піднялась високо-високо у блакитне небо, до самого Сонечка.

А там тисячі інших краплинок. Зібрались усі в чорну хмару і затулили Сонечко.

— Чого це ви заховали мене від людей? — розгнівалось Сонечко.

І послало на хмару вогненну стрілу.

Вдарила вогненна стріла, загримів грім. Злякалася чорна хмара й розсипалась. Пішов дощ. Упала Краплина на землю.

— Дякую тобі, Краплино,— промовила Земля. — Я так скучила за тобою.

7.Запропонуйте дитині пограти в дидактичну гру «Хто як рухається»

Вихователь  Іщенко Олена Миколаївна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *