ЗАБЕЗПЕЧУЄМО НАСТУПНІСТЬ У РОБОТІ ДНЗ №1 «ОРЛЯТКО» ТА КОНОТОПСЬКОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ «КАЗКА»
Структура Нової української школи передбачає чітку послідовність здобуття дітьми освіти. Цю послідовність має забезпечити наступність, сутність якої в тому, що кожний наступний рівень освіти має спиратися на ті здобутки та надбання, які діти набули на попередньому. Не випереджати їх, не нівелювати їх, не замінювати, а грунтуватися на них та продовжувати рух уперед на своєму рівні освіти.
Протягом року взаємозв’язок педагогів ДНЗ №1 «Орлятко» та Конотопської початкової школи «Казка» здійснюється на інформаційному та діяльнісному рівнях. Педагоги закладу дошкільної освіти та початкової школи спільно обговорюють:
- завдання та очікувані результати свого рівня освіти;
 - зміст освіти попереднього/наступного рівня;
 - як адаптуватисядо рівня досягнень дітей, їх обізнаності;
 - як змінюватиосвітнє середовище;
 - як розвиватисята самовдосконалюватися;
 - сучасні погляди на готовність дитини до школи з огляду на Концепцію НУШ
 
Педагоги впевнені, що забезпечити розумну наступність можливо. Для цього потрібен діалог партнерів, а центром уваги має бути ДИТИНА












