01.06.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Думаю-знаю”(підтема “Турнір знавців(2-ий день).
1.Пригадування попередньої роботи.
Запропонуйте дитині пригадати роботу, проведену напередодні, ігри та завдання. Огляньте разом оголошення про проведення турніру, пригадайте, що вдалося, а що ні.
2.Вправа «Думаю, знаю».
Дайте дитині завдання – показати мімікою та жестами, як поводиться людина, коли думає? – Яке обличчя в людини, котра думає? Де відбувається процес думання? Як поводиться людина, яка хоче всіх повчати? (Упевненно).
3.Інтелектуальне змагання.
Організуйте дитині змагання, оберіть запитання, які передбачають багатоваріантну відповідь. Приклади запитань: Чим схожі та різняться людина та лялька? Як швидко остудити гарячу воду? Чи мають тварини знання? Очі в корови ближче до вух чи до хвоста? (Заохочте дитину нагородою – маленьким сюрпризом чи солодощами).
4.Рухлива гра «Їстівне – неїстівне».
Запропонуйте дитині пограти з м’ячем в знайому гру, нехай вона також буде ведучою та називає різні слова. Поміркуйте над деякими словами разом: чи насправді деякі речі неїстівні, наприклад, трава? Адже тварини її їдять? Нехай дитина вчиться мислити варіативно.
5.Перегляд мультфільма.
Дайте дитині відпочити – запропонуйте їй переглянути мультфільм про тітоньку Сову, яка була дуже мудрою та розумною.
https://www.youtube.com/watch?v=Sh6LMQ04lJg
6.Малювання «Метелик».
Нагадайте дитині, що почалося літо та запропонуйте їй намалювати метелика. Поспостерігайте за метеликом надворі, помилуйтесь ним; зверніть увагу на кольори, розмір. Потрібно скласти навпіл аркуш паперу, намалювати половину зображення на одній половинці, міцно скласти дві половинки одна до одної, так, щоб вийшов відбиток. Або запропонуйте створити метелика – зробити відбитки долоньок, зафарбувавши їх фарбою.
Вихователі Силка О.Д., Друк Л.В.