03.04.2024р.Реалізуємо освітні завдання за темою:”Сходинки: мої досягнення”(підтема:”Мода на сходах”).

Доброго дня шановні батьки та діти.
1. Почніть своє спілкування  з дитиною з організації уявної екскурсії до «Музею моди» та запропонуйте  розглянути ілюстрації одягу різних століть. Зверніть увагу на зовнішній вигляд, порівняйте з сучасним одягом. Запропонуйте дитині знайти спільні та відмінні риси в одязі різних століть.

Перегляньте відео «Музей моди» перейшовши за посиланням:

  1. Створіть ігрову ситуацію та запропонуйте малюку «відкрити» власне «Дім моди». Поміркуйте разом з дитиною , який одяг може виготовляти ательє, які працівники потрібні, що саме вони робитимуть, як ательє називатиметься тощо.

В нагоді стане відео «Ательє моди» , щоб переглянути перейдіть за посиланням:

  1. Запросіть дитину до участі в дослідах із тканиною. Запропонуйте визначити на дотик різні види тканини, спробувати намочити їх, порівняти між собою різні типи тканини, перевірити, яку тканину легше розрізати, порвати; яку легше шити тощо. Доцільно також запропонувати дітям пофарбувати білі клаптики різними способами: за допомогою фарби, фломастерів, нанести візерунок спеціальною фарбою. Після цього можна запропонувати ці клаптики випрати.

Цікавим буде перегляд  відео «Досліди з тканиною», щоб переглянути перейдіть за посиланням:

  1. Організуйте сюжетно-рольову гру «Дім моди». Запропонуйте дитині визначити, хто буде в ролі модників, хто – у ролі модельєрів, хто – у ролі коментаторів модних нарядів. Програйте наступні ігрові ситуації рекламне агентство робить репортаж про ательє, модниця робить замовлення нового вбрання, виставка нових моделей одягу, показ мод тощо.

5.Виконайте мовленнєві вправи:

Вправа “Підбери одяг для дівчинки та хлопчика”.

Заохочуйте дитину до сприймання художнього твору: Міські сходинки. Сеул, Південна Корея. Міські сходинки. Познань, Польща
Проведіть бесіду. Запитання для бесіди: Що ти бачиш на світлинах? Чим незвичні ці сходи? Що на них зображено? Що ти відчуваєш коли дивитеся на такі приклади вуличного мистецтва?). Перефразовуйте відповіді дитини. Спрямовуйте дискусію від аспекту «що зображено?» і «як зображено?» до «чому художники створюють зображення на таких об’єктах?» (прикрашають наше життя, розвивають наше сприйняття, збагачують кругозір, виховують смак та ін.). Зверніть увагу дитини на тому, що предмети, які знаходяться близько, ми бачимо великими, а ті, що далі – маленькими (правило перспективи).


Бажаємо приємного спілкування з дитиною.

Вихователь: Тетяна ГНОЙОВА.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *