06.06.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Хто у світі найсильніший”.
Завдання 1. Шановні батьки, запропонуйте дитині виконати рухи відповідно інструкції: якщо ви називаєте слово “слон”, потрібно підняти руки догори, якщо “мурашка” – потрібно присісти, якщо “метелик” – покрутитися навколо себе.
Завдання 2.
Вивчіть з дитиною віршоване правило:
Хто у світі найсильніший?
Той, хто серцем найсвітліший,
Хто уміє всіх любити
І в житті добро творити.
Бо найбільша в світі сила –
Мудре серце, думка сміла,
І лиш той перемагає –
Хто любов у серці має.
Завдання 3.
Розкажіть дитині казку В Сухомлинського ” Ласкавий вітер і холодний вітрюга”.
У темному лісі, в глибокому яру спали два вітри. Ласкавий Вітер – хлопець з синіми очима. А холодний Вітрюга – дід з колючою бородою. (покажіть дітям дві картинки сильного і слабкого/теплого вітрів)
Прийшла зима. Сонечко не могло піднятися високо над землею. Білі сніги вкрили поле. Зашуміли тривожно верховіття дерев. (підніміть руки вгору, змахуйте руками, відтворюючи хитання дерев від сильного вітру)
Прокинувся в глибокому яру холодний Вітрюга. Встав, вийшов з лісу. Застогнала хуртовина. (відтворюйте голосом вий хуртовини: «Ууууууууу…») Йде по землі холодний Вітрюга, замерзають річки, гуде хуртовина. (потирайте руки, начебто вони замерзли)
Та ось піднялося сонечко вище над землею. (піднімайте руки вгору, в сторони, начебто промінчики Сонечка). Заболіла спина у холодного Вітрюги. (зігніться і потирайте спину). Поплентав він у темний ліс, заліз у глибокий яр. (ступайте ногами, відтворюючи ходу літньої людини, наче плентається вітер)
Прокинувся ласкавий Вітер, вийшов з лісу. (дмухайте ласкаво з посмішкою, начебто ласкавий вітерець ). Засміялося сонечко, потекли струмки, зацвіли квіти, зашуміли трави.
Завдання 4.
Розгляньте з дитиною картинки із зображенням звірів та комах, обговоріть хто з них сильний, а хто слабкий. Поясніть, що коли слабкі об’єднуються, то можуть стати сильнішими за сильного.
Завдання 5.
Організуйте дитину за столиком, дайте пластилін, попросіть спробувати зім’яти кульку твердого пластиліну, занурити її у теплу воду, потім пом’яти; нехай дитина відчує силу натиску на м’який теплий шматок та твердий холодний. Нехай дитина виліпить стовпчик із твердого і м’якого пластиліну, визначіть, що легше вдалося зробити.
Завдання 6.
Підготуйте долоньки з паперу, на нігтики наклейте фігурки різних тварин. Покладіть долоньки на паперові долоньки. Називайте палець, дитина його показує та озвучує картинку: ” вказівний”, права рука – дитина каже ” курка”. Або називайте малюнок – дитина показує відповідний пальчик.
Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.
Завдання для дітей з особливими освітніми потребами:
Вправи для визначення кольору, форми, величини
1. Показується якась фігурка з кольорової геометричної мозаїки (ромб, круг, трикутник). Дитина повинна вибрати таку ж за формою (по кольору).
2. Показується певна фігурка (з тієї ж мозаїки), а потім вона прибирається. Дитина по пам’яті повинна підібрати таку ж.
3. Розкладання різнокольорових кульок, кружечків, паличок в кучки по кольору.
Підготувала асистент вихователя Фурса А.В.