07.04.2020р.- Мрію в дію

1.Мрійляндія

Далеко  від  Кіпру й Нової Зеландії

Існує чудова  країна  Мрійляндія.

Там сонечко можна тримати в  долонях,

Їздити  в школу верхи на конях.

І море  солодке, а  не солоне,

Замість  панамок – носять корони.

При зустрічі роблять усі реверанс,

І жабки   в  калюжах танцюють брейк- данс.

Дівчата одягнені в сукні блискучі

І в  білих пуантах танцюють блискуче.

Там  хлопці літають на парашутах

І днями  стрибають вони на батутах.

Чи ти б їм порадив дівчат захищати?

Від кого? В країні немає піратів!

Та ні  –  вони є, але милі та добрі.

А ще  в тому краї – зайчиська хоробрі.

Десерти з’являються зразу на столиках,

І замість маршруток  всі  їздять на роликах.

Ти  можеш і сам побувати  в  Мрійляндії,

Для цього не треба долати Ісландії,

Як тільки свої оченята зімкнеш,

До   неї потрапиш. Ти ж хочеш? Авжеж!

 

Запитайте у дитини,  про що мріє вона найбільше.

Помрійте  разом з нею: про літо, сонечко, зустріч з друзями,   країну, де хоче побувати дитина. Поміркуйте, що  для цього  потрібно зробити. Уточнити  з дитиною про що можна мріяти, про що мріють дорослі,  діти, коли мрії збуваються.

2.Мовленнєва  вправа

Пригадаймо,друзі, вмить,

Як пшениченька шумить? Ш-ш-ш-ш-ш-ш-ш-ш…

Як в гайку струмок  дзвенить? Джр-джр-джр-джр-джр-джр…

Як бджола в саду бринить? Дз-дз-дз-дз-дз-дз…

Як шумлять у птаха крила? Ш-ш-ш-ш-ш-ш…

В морі синьому вітрила? Ш-ш-ш-ш-ш-ш…

Вітер з гаєм розмовляє? Ш-ш-ш-ш-ш-ш…

Поміж листячком гуляє? Ш-ш-ш-ш-ш…

Ми з тобою пошуміли,

Від роботи відпочили.

  1. Гра « Короткі і довгі слова»

Закріпіть уявлення дитини про слово. Розгляньте, картинки.. Запропонуйте малятам назвати їх словом.  Вказати які  слова довгі, які  короткі.

4.Маленьким  математикам.

Склади літачок  з геометичних  фігур

Назви геометричнi фігури.

  1. “Живий тиждень”

Загадка :

Сім братів віком рівні, іменами різні ( Дні тижня).

Запропонуйте дитині назвати дні тижня. А потім по черзі називайте дні разом з дитиною.  Напишіть цифри від 1 до 7. Цифру 6 і 7 напишіть червоним кольором. Чи знає дитина чому? (Тому,що це  вихідні дні).

6.Цікава хвилинка.  Досліди

 Вага повітря

Ваш юний дослідник сумнівається в існуванні такої невидимої субстанції, як повітря? Тоді проведіть невеликий дослід. Візьміть палицю і дві однакові повітряні кульки. Палицю підвісьте рівно посередині, а по краях повісьте однаково надуті кульки. Палка висить рівно, що означає, що кульки важать однаково. Тепер проткніть одну з кульок голкою, вона лопне і випустить повітря. Що відбувається з палицею? Вона відразу ж нахилиться в одну із сторін, а значить повітря існує і навіть має вагу!  В яку сторону нахилиться  палиця ви  дізнаєтесь після проведення досліду.

Що потоне у воді?

Відгадайте, який з апельсинів потоне швидше – в шкірці або без неї? Питання поставлене невірно – потоне взагалі тільки один. Без шкірки. І навіть незважаючи на те, що той, що в шкірці, важче, він все одно буде продовжувати триматися на воді, адже на ньому «рятувальний жилет»: в шкірці є багато бульбашок повітря, які і працюють рятувальниками, виштовхуючи потопаючий апельсин на поверхню води . Перевірте.

  1. Вправа « Де чия тінь?»

  1. «Житла тварин».

 Обговоріть, хто де живе з тваринок, які тваринки є у вас дома, чи  у  бабусі.

Запропонуйте   дитині розказати про  життя цих  тварин: про житло, що люблять їсти, спосіб життя, особливості поведінки.

 

9.Ліплення  «Тваринки»

Мультфільм  на закріплення знань про дні тижня

Вихователь  Грицюк  Тетяна  Іванівна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *