07.04.2020р.- Мрію в дію
1.Мрійляндія
Далеко від Кіпру й Нової Зеландії
Існує чудова країна Мрійляндія.
Там сонечко можна тримати в долонях,
Їздити в школу верхи на конях.
І море солодке, а не солоне,
Замість панамок – носять корони.
При зустрічі роблять усі реверанс,
І жабки в калюжах танцюють брейк- данс.
Дівчата одягнені в сукні блискучі
І в білих пуантах танцюють блискуче.
Там хлопці літають на парашутах
І днями стрибають вони на батутах.
Чи ти б їм порадив дівчат захищати?
Від кого? В країні немає піратів!
Та ні – вони є, але милі та добрі.
А ще в тому краї – зайчиська хоробрі.
Десерти з’являються зразу на столиках,
І замість маршруток всі їздять на роликах.
Ти можеш і сам побувати в Мрійляндії,
Для цього не треба долати Ісландії,
Як тільки свої оченята зімкнеш,
До неї потрапиш. Ти ж хочеш? Авжеж!
Запитайте у дитини, про що мріє вона найбільше.
Помрійте разом з нею: про літо, сонечко, зустріч з друзями, країну, де хоче побувати дитина. Поміркуйте, що для цього потрібно зробити. Уточнити з дитиною про що можна мріяти, про що мріють дорослі, діти, коли мрії збуваються.
2.Мовленнєва вправа
Пригадаймо,друзі, вмить,
Як пшениченька шумить? Ш-ш-ш-ш-ш-ш-ш-ш…
Як в гайку струмок дзвенить? Джр-джр-джр-джр-джр-джр…
Як бджола в саду бринить? Дз-дз-дз-дз-дз-дз…
Як шумлять у птаха крила? Ш-ш-ш-ш-ш-ш…
В морі синьому вітрила? Ш-ш-ш-ш-ш-ш…
Вітер з гаєм розмовляє? Ш-ш-ш-ш-ш-ш…
Поміж листячком гуляє? Ш-ш-ш-ш-ш…
Ми з тобою пошуміли,
Від роботи відпочили.
- Гра « Короткі і довгі слова»
Закріпіть уявлення дитини про слово. Розгляньте, картинки.. Запропонуйте малятам назвати їх словом. Вказати які слова довгі, які короткі.
4.Маленьким математикам.
Склади літачок з геометичних фігур
Назви геометричнi фігури.
- “Живий тиждень”
Загадка :
Сім братів віком рівні, іменами різні ( Дні тижня).
Запропонуйте дитині назвати дні тижня. А потім по черзі називайте дні разом з дитиною. Напишіть цифри від 1 до 7. Цифру 6 і 7 напишіть червоним кольором. Чи знає дитина чому? (Тому,що це вихідні дні).
6.Цікава хвилинка. Досліди
Вага повітря
Ваш юний дослідник сумнівається в існуванні такої невидимої субстанції, як повітря? Тоді проведіть невеликий дослід. Візьміть палицю і дві однакові повітряні кульки. Палицю підвісьте рівно посередині, а по краях повісьте однаково надуті кульки. Палка висить рівно, що означає, що кульки важать однаково. Тепер проткніть одну з кульок голкою, вона лопне і випустить повітря. Що відбувається з палицею? Вона відразу ж нахилиться в одну із сторін, а значить повітря існує і навіть має вагу! В яку сторону нахилиться палиця ви дізнаєтесь після проведення досліду.
Що потоне у воді?
Відгадайте, який з апельсинів потоне швидше – в шкірці або без неї? Питання поставлене невірно – потоне взагалі тільки один. Без шкірки. І навіть незважаючи на те, що той, що в шкірці, важче, він все одно буде продовжувати триматися на воді, адже на ньому «рятувальний жилет»: в шкірці є багато бульбашок повітря, які і працюють рятувальниками, виштовхуючи потопаючий апельсин на поверхню води . Перевірте.
- Вправа « Де чия тінь?»
- «Житла тварин».
Обговоріть, хто де живе з тваринок, які тваринки є у вас дома, чи у бабусі.
Запропонуйте дитині розказати про життя цих тварин: про житло, що люблять їсти, спосіб життя, особливості поведінки.
9.Ліплення «Тваринки»
Мультфільм на закріплення знань про дні тижня
Вихователь Грицюк Тетяна Іванівна