08.04.2020р.- Сходинки бувають різними

Шановнi, батьки

1.Поговоріть з  дитиною про те, що таке сходинки, для  чого вони існують, якими вони бувають. Уточніть:сходинки – це те саме, що і драбина.  У чому різниця між цими словами?

Зауважте, що сходинки  розширюють  можливості людей: за допомогою їх можна   дістатися  вище або нижче від зросту людини.

Вправа  «Хто де живе». Запропонуйте умовно спуститися під землю, подивитися, як тече життя під землею, хто є мешканцями підземелля. Запитайте у дітей,чи потрібен зір мешканцям підземелля. Що  їм  треба вміти робити? Які здібності  допомагають їм вижити?

Розгляньте уважно  картинки про життя під землею, на землі, над землею.

  • Чим відрізняється життя на землі і під землею?
  • Рослинам і тваринам потрібні сходинки?
  • Чому людині потрібні сходинки? (Тому, що вона намагається дістатися вище і глибше від своїх можливостей).
  • Розкажіть, коли людині потрібні сходинки?

2.Запропонуйте  дитині  зробити  схему  про  життя під  землею, на землі та над землею. Поділіть по горизонталі аркуш паперу  на три частини. Нижню зафарбуйте  в темний  колір, середню  в зелений, верхню в голубий. На  цих смужках розмістити   зображення тих, хто там  мешкає.  ( Використайте дані малюнки, як підказку). 

3.Виконайте завдання у  Книзі дошкільника. Уважно розгляньте  витинанки Х.Масселвайт. Які  чарівники можуть  жити в цих будиночках? Чому ти так думаєш? Запропонуйте дитині  зробити аплікації   будиночків зі сходами  двох чарівників.

( скориставшись по кроківкою у Книзі дошкільника): на аркушах паперу А-4 намалювати відповідні малюнки, аркуш перетворити на трапецію і скласти «гармошкою» – це сходинки, які потрібно прокласти через річку до дверей будиночків 2-х чаклунів. Інші деталі  зображення ( павутинку, кущики, пташок) можна намалювати, вирізати і приклеїти там, де захочуть діти (завдання №1). Виконайте завдання 2 на сторінці  40.

  1.  «Ґава»Л. Повх

(Вірш для промовляння в супроводі рухiв)

Дивилася ґава то вліво, то вправо.

Було чорній гаві страшенно цікаво:

Чи правду говорять, що деякі діти

Її можуть запросто взяти й зловити (ловити руками повітря над собою, імітуючи ловлю гави). 

Ця справа здавалася їй непроста –

Хто ж може зловити її за хвоста? (крутитися навколо себе). 

От тільки не знала чорнюща та ґава,

Що гави ловити уміють роззяви ( крутити головою, наче щось шукаючи).

 

5.Вправа  «Назви слово»

  • Кидають, ловлять (що?)….;
  • Складають,будують (що?)…;
  • Беруть, розглядають,читають (що?)…;
  • Ставлять, кладуть, мішають, варять( у чому?)…;
  • Сидять, їдять, пишуть, малюють( за чим?)…;
  • Займаються, піднімають, нахиляються ( з чим?)…;
  • Грають, бігають, з’їжджають (де?)…;
  • Розчісують, беруть, кладуть (що?)…

5.Віконечко в  природу. Птахи.

 

6.Розгляньте і виконайте   математичнi завдання

 

 

8.Цікаві експерименти

I експеримент:  опустити стакан, повернений догори дном, в акваріум з водою. (Частина повітря залишається в склянці. Це добре видно. При нахилі склянки повітря виходить з нього і піднімається у вигляді бульбашок на поверхню.)

Чи є вода в склянці? (Є, мало.)

II експеримент: опустити в воду  перевернуту  склянку з прикріпленою до дна серветкою. (Серветка залишається сухою, так як частина повітря залишається в склянці.)

9.Пропонуємо Вам освоїти техніку «пуантилізм» з використанням не зовсім традиційних для неї матеріалів – кольорових маркерів (фломастерів). Діти дошкільного віку дуже люблять експериментувати з образотворчими матеріалами. Пропонований метод зображення крапками за допомогою фломастерів дозволяє не тільки розвивати дрібну моторику дошкільнят, їх посидючість, кольоросприймання але і підвищити емоційний фон, оскільки зображення з допомогою фломастерів (кольорових маркерів) не вимагає висихання, не відбудеться розтікання фарб або неакуратне змішування. Можна створювати малюнок  фарбами  за допомогою  кiнчика пензлика, ставлячи маленькi  крапки.

 

Цiкавий мультфiльм для допитливих

Вихователь  Грицюк Тетяна Iванiвна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *