08.05.2025 р – Реалізуємо освітні завдання за темою “Охайний та чемний – усім приємний. Зовнішній вигляд, поведінка”. Тема дня: “Дружба, товаришування”

Доброго дня шановні батьки та діти.

1. Спостереження за жуками-солдатиками. Пропоную Вам поспостерігати за жуками-солдатиками. Вийдіть з дитиною на вулицю та знайдіть жука-солдатика. По спостерігайте за ним.  Запитайте у дитини якого він кольору? Що є у комахи? На кого схожий цей жук? Літає чи повзає? Чи можна шкодити комахам? Розкажіть дитині цікаве про цього жучка.

2. Дидактична гра “Знайди ниточку до кожної із кульок”.

Запропонуйте дитині пограти в цікаву гру ( відео нижче допоможе вам у цьому). Під час перегляду питайте у дитини, якого кольору кулька та яку ниточку до неї потрібно підібрати.

3. Заняття з аплікаціїї “Ой рушник, рушничок”. 

Загадайте дітям загадку про рушник. Запропонуйте дитині прикрасити рушничок. Покажіть зразок рушника, що зображений на відео. Запитайте, якого кольору рушник? Чим він прикрашений? Якими саме геометричними фігурами? Якого кольору кружечки? Що утворено з кружечків? Якого кольору серединка квітки?  Де квітка розташована?  Де розташовані зелені трикутники?

Для того, щоб прикрасити рушничок вам знадобиться кольоровий папір(жовтий, червоний, рожевий, зелений), ножиці, клей, серветка, клейонка. Візьміть аркуш паперу жовтого кольору та розріжте його навпіл – це буде рушничок. Підготуйте для дитини три невеликі кружечки рожевого кольору, чотири трикутники зеленого кольору та п’ять кружечків червоного кольору. Дайте дитині рушничок та ножиці і хай вона по краям рушничка з обох боків наріже смужечки. По середині викладіть квіточку за зразком, а по краям трикутники, та приклейте.

4. Пальчикова гра “Молоток”. Запропонуйте пограти діткам в пальчикову гру “Молоток”.

Молоток беру завзято (зробили кулачки та постукали один об одного)

Буду хату будувати. (скласти пальці рук разом, долоньки не змикаються)

Будуть стіни кам’яні, (поставити долоньки одна на проти одної)

Будуть двері в нас міцні. (повернути долоньки до себе та від себе)

А на дверях тих замок, (скласти руки в замок)

Покрути його – цок, цок. (руки в замку покрутити в різні сторони)

Потряси туди-сюди, (потрясти руками в замку)

Відчини. (розкрити долоньки).

5. Бесіда “Дружба,товаришування”.  Запитайте у дитини чи є у неї друзі?  Як вона розуміє слово «дружити»? З ким можна дружити? Поясніть, що дружити означає гратися дружно, не сваритися; не ображати одне одного, не битися, а ділитися іграшками та гостинцями; допомагати, коли другові це потрібно. Розгляньте ситуації та обговоріть з дитиною що дружбі шкодить, а що ні. Перегляньте казку про дружбу (відео прикріплено нижче) та поставте навідні питання.

Бажаємо приємного спілкування з дитиною.

Підготували: Ірина ІЛЬЧИШИН, Галина НАСЕЛЕВСЬКА.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *