09.04.2020р. – Реалізуємо завдання за темою “Магазин” (підтема “Порядок на полицях”

  1. Мріємо разом.

Крамниця – це великий чи маленький магазин? Повідомте дитині, що частіше всього у крамницях продають товари «від виробника» або «еко-товари». Поясніть, як це. Для того, щоб люди обирали такі товари влаштовують дегустації. Розкажіть, як це відбувається. Покажіть фото. Суть дегустації – скуштувати, а не наїстися; обрати те, що більше смакує; спробувати новий смак. Зверніться до досвіду дитини: чи бувала вона на дегустаціях. Коли мова йде не про їстівні товари – то відбувається презентація або майстер-клас про використання товару; покупцям надають пробники – невеличкі зразки товарів.

Розширте словник дитини торгівельною лексикою: акція, знижка, спеціальна пропозиція.

Помрійте разом: на якій дегустації чи на презентації чого дитина хотіла б побувати.

Познайомте дитину з прихованими професіями магазинів: мерчендайзер /дизайнер вітрин, ревізор, представник постачальника/. Поясніть їх завдання та роль в роботі магазину.

2. Запропонуйте дитині виконати розвивальне завдання.

Розглянь малюнок. Назви предмети, які ти бачиш. Назви в яких магазинах їх можна придбати? Придумай акційну пропозицію: «Купуй 2. Отримуй 3.», «Купуй товар. Отримай подарунок», «Знижка». Розкажи, що в тебе вийшло.

3. Вивчіть разом з дітьми вірш Т. Коломієць «Йшла весна-красна».

Йшла весна-красна

У синій хустинці.

Несла весна-красна

У скринці гостинці.

Ягнятам – травицю,

Гусятам – водицю,

Каченятам – ряску,

А малятам – ласку.

4. Художньо-естетична діяльність. Запропонуйте дитині виконати аплікацію за допомогою лише одних кружечків.

5. Перегляньте розвивальний мультфільм «Уроки тітоньки Сови».

Вихователь: Шевчук Наталія Іванівна

1. Запропонуйте дитині переглянути мультфільм про Чебурашку з подальшим обговоренням.

-Про кого ця історія?

-У якому магазині опинився Чебурашка?

-Що зробив директор фруктового магазину?

-У який магазин потрапив Чебурашка потім?

-Що робив Чебурашка у цьому магазині?

 

2. Запропонуйте дитині оформити вітрини магазину.

Допоможіть дитині придумати, який магазин вона хоче організувати. Що там будуть продавати? Як оформити вітрину цього магазину? (дитина може намалювати, оформити за допомогою аплікації тощо).

3. Проведіть з дитиною гру «Іноземець»

Гра проводиться в парі, розігрується ситуація: до вашого магазину зайшов іноземець, який не знає української мови, а ви не знаєте тієї мови, якою розмовляє він. Необхідно поспілкуватися з ним так, аби без слів з’ясувати, що він хоче придбати в магазині. Спочатку дорослий виконує роль іноземця, а дитина – продавця; потім – навпаки.

4. Пограйте в гру «Знайди предмет без пари».

 5. Дослідницька діяльність.

Вихователь: Зимовець Тетяна Семенівна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *