11.05.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Творимо красу – збільшуємо добро на землі” (підтема “Красою милуюся, радію”)

1. Розглядання картини «Художній музей».

Розкажіть дитині:

-Музей – це зібрання різних речей, які зберігають та виставляють для огляду відвідувачами. В художніх музеях виставляють твори художників та скульпторів. Важливе місце в художньому музеї посідають картини, написані художниками, портретистами, пейзажистами. У картинній галереї проводять цікаві екскурсії, під час яких екскурсоводи знайомлять відвідувачів із виставками творів.

Картинна галерея – це громадське місце, отже, поводитись в ньому слід чемно:

– не можна смітити, шуміти, пустувати, щоб не заважати іншим;

– не дозволяється торкатися руками картин, щоб не пошкодити їх;

-під час екскурсії треба уважно слухати екскурсовода, не слід його перебивати.

2. Уявна екскурсія «В картинну галерею».

Запросіть дитину до уявної екскурсії в картинну галерею.

Здійсніть перегляд репродукцій картин під музичний супровід, спонукаючи дитину отримувати задоволення від сприймання краси.

Познайомте дитину з жанрами живопису на прикладі даних репродукцій картин: пейзаж, натюрморт, портрет.

Запропонуйте дитині розглянути кожну картину окремо і розповісти про зображене, які кольори використали художники.

   

Серед художників є митці, які полюбляють малювати природу. Це пейзажні картини. Пейзаж – це куточок природи, яку зобразив художник на своїй картині.

   

Серед художників є митці, які полюбляють малювати речі, які ми бачимо довкола: квіти у вазі, фрукти та овочі на столі, різний посуд та інші невеликі предмети. Такий художній твір має назву натюрморт.

   

Серед художників є митці, які полюбляють малювати людей. Такий художній твір має назву портрет.

По закінченні уявної екскурсії по картинній галереї запросіть дитину поділитися враженнями від репродукцій картин художників.

Запитання до дитини:

– Що відчуває людина, коли бачить красу?

– Яким би було наше життя без краси?

– Навіщо найкращі твори мистецтва зберігають переважно у музеях?

3. Дидактична вправа «Визнач жанр живопису».

Завдання: відгадати загадку і знайти відповідну за жанром картину.

  • Якщо бачать на картині наші любі малюки

Чашку й глечика із глини, чи в тарілочці грушки,

Чи букет у гарній вазі,чи кавун чи круглий торт,

То пригадують одразу: ця картина … натюрморт.

  • Якщо бачиш, що з картини поглядає хтось на нас:

Пан в костюмі старовиннім, чи плавець, чи водолаз,

Бабця чи мала дитина, або лікар – не секрет,

Що тоді така картина називається … портрет.

  • Якщо видно на картині ліс дрімучий або гай,

Полонини й гори сині, чи пшениць в полях розмай,

Якщо там – калина й хата, двір, садок, квітник, гараж,

То повинні знать малята, що картина ця … пейзаж.

   

4. Робота з «Книгою дошкільника» (Завдання №9).

5. Розучування вірша за мнемотаблицею.

6. Художня діяльність.

Запропонуйте дитині виступити в ролі художника і створити картину-пейзаж “Квітуча яблуня”.

Вихователі: Друк Л.В., Силка О.Д.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *