12.10.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою « Порядок- значить діє закон послідовності» (підтема « Прибираємо чисто»).

1.Шановні батьки,поспостерігайте з дитиною за природою , запропонуйте висловити свої враження, продовжити речення «Я люблю осінь тому, що…». Поговоріть з дитиною про те, природу якої пори року можна назвати найчистішою. Що в такому випадку вважати чистотою: повітря, доріжки на вулицях,колір зелені. Хай дитина пригадає ознаки різних пір року. Запропонуйте вдихнути аромат осіннього листя від букету, що зібрали надворі, словами визначити характеристики аромату. Допоможіть дитині зробити висновок про те, що милування красою природи очищує нашу душу.

2.Запропопонуйте дитині гру « Вуха слухають». Покладіть  на столі коробку з олівцями.

-запропонуйте зробити так, щоб тільки короткі олівці лежали в коробці ( а інші можуть там знаходитись?);

-щоб всі круглі олівці лежали в коробці ( а інші можуть там знаходитись?);

-щоб довгі олівці лежали тільки в коробці( а як щодо інших?).

3.Обговоріть з дитиною такі питання:

-Чи схожі за значенням слова чисто і пусто?

-Коли пусто, чи завжди чисто?

-Чисто лише тоді, якщо пусто?

-Чисто- завжди красиво?

-Чи може пустота бути красивою?

Розкажіть історію, як хлопчик , залишивши аркуш чистим , сказав, що зобразив на ньому білий сніг. Що ще могло б виглядати так само? ( молоко, білила, простирадло).

4.Запропопонуйте дитині вправу « Дивні слова», демонструючи  дивовижні слова, коли одне і те саме слово в різних ситуаціях буде мати різні значення :

чиста сорочка -яка? Чиста душа- яка? Чиста підлога- яка? Чистий колір- який?

5.Хай дитина замислиться над тим, які напої називають оздоровчими. Що дитині відомо про оздоровчі властивості ягід. Чи може бути змішаний напій за аналогією зі змішаним кольором? У якому випадку можна говорити про чистий смак? Що це значить? ( Тільки малиновий, наприклад). А які змішані оздоровчі напої можна приготувати? Дайте можливість дитині випробувати різні композиції смаків під час приготування напоїв і оцінити найкращу для себе композицію.

6.Запропонуйте дитині прослухати українську народну казку ” Кривенька качечка”.

  • Якою дитина уявила собі головну героїню казки?
  • Яку роботу по дому виконувала дівчинка?
  • Що в цій казці казкове, а що реальне?

Так, реально те, що праця приводить до чистоти, краси і радості.

Запропонуйте намалювати героїню казки в образі дівчинки чи качечки.

Підготувала вихователь Трохимчук О.І.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *