14.06.2022р. – Реалізуємо освітні завдання по темі “Весна на дорозі” підтема “Куди ведуть дороги”

 Шановні батьки, сьогодні день спогадів, згадайте разом здитиною весняну пори року.

1.Покажіть дитині картину Я.Романюка «Тюльпани» та проведіть бесіду за змістом картини.

Запитання для обговорення:

-Що ти бачиш на картині?

-Як називаються ці квіти?

-Якими кольорами зобразив художник квіти?

-Де можуть рости ці тюльпани?

-Де ми зустрічали такі квіти?

Повідомте, що у природі тюльпани розквітають весною. Ми можемо бачити ці квіти впродовж року, оскільки їх вирощують у теплицях.

2. Запропонуйте дитині пальчикову гру «Тюльпан».

Правила гри: дорослий промовляє історію, а дитина відтворює її пальчиками і долоньками: посадили діточки цибулинку квітів, проросла з цибулинки зелена стрілочка, з’явилися листочки, потім бутон, з бутона розквітнув тюльпан (хай дитина покаже форму тюльпану долоньками).

Розгляньте з дитиною схему росту тюльпана.

3. Запросіть дитину намалювати тюльпани і травичку незвичайним способом – залишаючи відбитки виделкою та дерев’яною паличкою, умоченими в гуашеві фарби.

4. Шановні батьки, запросіть дитину «пройтися» дорогою – покажіть картину Я. Романюка «Земля прокинулась» і обговоріть її.

Запитання до обговорення:

-Що ми бачимо на узбіччі?

-Якого кольору листочки на деревах?

-Що ти помітила на землі?

-Якого кольору травичка, квіти, небо?

-Що ще можна помітити?

-Яку пору року намалював художник?

-Отже, йдучи по дорозі, можна помітити красу природи весною, відмітити зміни в природі.

Попросіть дитину заплющити очі (включіть аудіо запис звуки природи).

Запитайте:

-Що чи кого впізнали? (голоси птахів, шум листя, дощу та ін.).

-Як можна назвати ці звуки? (звуки природи, звуки весни).

Підсумуйте: весна розмовляє з нами чудовими голосами, звуками, кольорами. Недарма художники надихаються красою природи і створюють для нас, глядачів, красиві пейзажі.

5. Пошуково-дослідницька діяльність.

Дайте дитині маленьке люстерко у пластиковій оправі і попросіть попускати «Сонячних зайчиків».

Запитайте у дитини:

-Чи помітила вона, коли з’являються «сонячні зайчики»?

-Подумай і скажи: чому їх так називають?

-Чи можна побачити «сонячних зайчиків» у похмуру погоду?

6. Запропонуйте дитині різні підручні матеріали (ґудзики, камінці, товсті в’язальні нитки, палички) та запропонуйте викласти дороги для іграшкових автомобілів.

Запитайте у дитини:

-Чи легко їздити по таким дорогам іграшковим автомобілям?

-На що схожі такі дороги? (на узори, спіралі і т. д.)

 

Вихователі групи:

Істифєєва А.В., Населевська Г.М.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *