14.10.22р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Кольоровий світ”(підтема “Синя блакить”).
1.Доброго дня, батьки і діти! Сьогодні ми продовжуємо закріплювати синій колір та грати з ним. Запросіть дитину одягти за можливості одяг синього кольору, нехай сама вибере; одягніть і собі також, розгляньте відтінки кольору один в одного.
2.Вірш-привітання.
– Встав раненько – посміхнись!(посміхнутись на всі сторони).
Бо чудово в світі жити!(пальчик вгору).
В синє небо подивись!(руки вгору).
Й починай добро творити!(обійнятись).
3.Гра-вправа “Доторкнись до синього”. – Попросіть знайти і назвати, що є синього в кімнаті після промовки: “Раз, два, три! Початок гри!” За кожну знайдену річ чи елемент заохочуйте дитину похвалою.
4.Розповідь про платтячко. – Покажіть синє платтячко(футболку, сорочку) і розкажіть дитині історію про те, як синє платтячко образилось на дівчинку Тетянку(хлопчика) за пляму. – Звідки з’явилась пляма, як ти гадаєш? Чи можна це виправити? Чи потрібно це робити? Як це зробити? Доведіть дитині, що одяг без плям дуже гарно виглядає. Якщо є час і можливість, покажіть дитині, як можна вивести пляму. (За допомогою запитань спонукайте дитину до мислення, підказуйте їй та хваліть).
5.Гра “Що і коли потрібно?” -Запропонуйте дитині пограти – вибрати речі для холодних пір року та теплих – так Ви закріпите вміння розрізняти часові поняття: пори року – зима-літо, осінь-весна.
6.Вправа “Кораблик”. Налийте в таз води, зробіть паперовий кораблик. Дайте дитині завдання подмухати на нього.(Можна підфарбувати воду синьою фарбою).
Вихователі Силка О.Д., Скидан В.М.
Вправи на розвиток пам’яті та уваги
- Вправа «Повтори за мною».
Дитина повинна по інструкції:
а) протягнути руки вгору, вниз, направо, наліво (якщо не знає «направо»,
«наліво», то «на вікно», «на двері»);
б) показати витягнутою рукою на названий предмет (вікно, стіл, книга і
т.д.);
в) намалювати крейдою (олівцем) круг (паличку, хрестик) вгорі, внизу,
посередині аркуша.
- Вправа «Який я сильний».
Вправа для пальців рук: розчепірити пальці, стиснути кулак –
розтиснути; з стиснутого кулака по черзі випрямляти пальці.
3. «Картинки»
Мета: розвиток зорової памяті, уваги, мовлення.
Дорослий показується картинку, пропоує назвати, що на ній зображено. Потім картинка закривається і дитина повинна назвати те, що було зображено на картинці як можна більш докладно.
Асистент вихователя Бондаренко Н.М.