14.10.22р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Кольоровий світ”(підтема “Синя блакить”).

1.Доброго дня, батьки і діти! Сьогодні ми продовжуємо закріплювати синій колір та грати з ним. Запросіть дитину одягти за можливості одяг синього кольору, нехай сама вибере; одягніть і собі також, розгляньте відтінки кольору один в одного.

2.Вірш-привітання.

– Встав раненько – посміхнись!(посміхнутись на всі сторони).

Бо чудово в світі жити!(пальчик вгору).

В синє небо подивись!(руки вгору).

Й починай добро творити!(обійнятись).

3.Гра-вправа “Доторкнись до синього”. – Попросіть знайти і назвати, що є синього в кімнаті після промовки: “Раз, два, три! Початок гри!” За кожну знайдену річ чи елемент заохочуйте дитину похвалою.

4.Розповідь про платтячко. – Покажіть синє платтячко(футболку, сорочку) і розкажіть дитині історію про те, як синє платтячко образилось на дівчинку Тетянку(хлопчика) за пляму.  – Звідки з’явилась пляма, як ти гадаєш? Чи можна це виправити? Чи потрібно це робити? Як це зробити? Доведіть дитині, що одяг без плям дуже гарно виглядає. Якщо є час і можливість, покажіть дитині, як можна вивести пляму. (За допомогою запитань спонукайте дитину до мислення, підказуйте їй та хваліть).

5.Гра “Що і коли потрібно?” -Запропонуйте дитині пограти – вибрати речі для холодних пір року та теплих – так Ви закріпите вміння розрізняти часові поняття: пори року – зима-літо, осінь-весна.

6.Вправа “Кораблик”. Налийте в таз води, зробіть паперовий кораблик. Дайте дитині завдання подмухати на нього.(Можна підфарбувати воду синьою фарбою).

Вихователі Силка О.Д., Скидан В.М.

Вправи на розвиток пам’яті та уваги

  1. Вправа «Повтори за мною».

Дитина повинна по інструкції:

а) протягнути руки вгору, вниз, направо, наліво (якщо не знає «направо»,

«наліво», то «на вікно», «на двері»);

б) показати витягнутою рукою на названий предмет (вікно, стіл, книга і

т.д.);

в) намалювати крейдою (олівцем) круг (паличку, хрестик) вгорі, внизу,

посередині аркуша.

  1. Вправа «Який я сильний».

Вправа для пальців рук: розчепірити пальці, стиснути кулак –

розтиснути; з стиснутого кулака по черзі випрямляти пальці.

3. «Картинки» 

Мета: розвиток зорової памяті, уваги, мовлення.

Дорослий показується картинку, пропоує назвати, що на ній зображено. Потім картинка закривається і дитина повинна назвати  те, що було зображено на картинці  як можна більш докладно.

Асистент вихователя Бондаренко Н.М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *