07.04.2020р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Звірі” (підтема “Тварини навесні”)

Завдання I.

Розгляньте картину “Хто як весну зустрічає. Дикі тварини”.

Запитання до дитини:

-Кого ти бачиш на картині?

-Що вони роблять?

-Як ти гадаєш, чи радіють тварини весні?

-Чому?

-На картині зображена рання чи пізня весна? Як ти здогадався?

Завдання II.

Розгляньте слайди “Звірі навесні”. Проведіть з дитиною бесіду за їх змістом.

 

 

 

 

 

Завдання III.

Прочитайте вірш “Є родина у звірят”.

Є родина у малятка –

Мама, тато і дитятко.

І в звіряток є родина –

Мама, тато і дитина.

Лис, лисичка, лисеня,

Вовк, вовчиця, вовченя,

Слон, слониха, слоненя –

Мама, тато, дитинча.

Завдання:

– Повтори назви тих тварин та їх дитинчат, про яких говориться у віршику;

– Назви членів родини інших тварин: їжака, зайця, ведмедя, білки.

Завдання IV.

Пограйте в дидактичну гру “Де чиї дитинчата?”

Розгляньте зображення диких тварин та їх дитинчат.

Запропонуйте дитині допомогти диким тваринам знайти дитинчат, які загубилися (скласти пари).

 

 

Завдання V.

Запропонуйте дитині намалювати звіряток ватяними паличками.

Матеріал: шаблони звіряток, ватяні палички, гуаш.

Покажіть і поясніть дитині прийом і правила малювання ватяними паличками:

– Заповнюємо крапками спочатку контур малюнка;

– Потім заповнюємо крапками весь малюнок;

– Кожну нову фарбу беремо новою паличкою.

 

 

 

Приємного малювання, чудових малюнків!

 

Завдання VI.

Перегляньте з дитиною відео.

 

 

Вихователь: Друк Людмила Василівна

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *