14.11.2023р. – Реалізуємо освітні завдання за темою «Етикет – правила культурного спілкування» (підтема «Приємна розмова»).

1. Перегляд відео «Приємна розмова» (Youtube. Підготувала Олена Чурікова ЗДО№144 «Запорожець»).

 

2. Бесіда за сюжетною картиною «Приємний вечір».

Запитання до дитини:

-Чому ми впевнені, що на картині зображено сім’ю?

-Хто найстарші в родині?

-Що свідчить про те, що на картині зображено вечір?

-Як можна зрозуміти, що в цій сім’ї люблять працювати?

-Кого можна назвати помічником?

-Чим люблять займатися члени родини?

-Хто з дітей школяр?

-Як ти здогадався (лась) ?

Автор назвав картину «Приємний вечір».

-Як по-іншому можна її назвати?

3. Мовленнєве завдання (за змістом сюжетної картини «Приємний вечір»).

-Розкажи, чим займається матуся із сином.

-Уяви, про що розмовляють бабуся з онукою.

-Що говорить бабуся?

-Що їй відповідає онука?

4. Мовленнєві вправи (за змістом сюжетної картини «Приємний вечір»):

1) «Назви слова».

-Що потрібно для сімейної вечері?

-Якими предметами користуються всі члени родини, а яки ми – тільки діти? -Тільки дорослі?

-Які електричні прилади є в кімнаті?

-Назви предмети посуду, меблів.

-Хто кого може водити в дитячий садок?

2) «Вона-він-воно».

Назви, про що і про кого можна сказати вона, він, воно.

3) «Назви одним словом».

-Мати та батько – це…;

-Мати, бать ко, діти – це…;

-Диван, стіл – це…;

-Лялька, м’яч – це…

4) «Поміркуй».

-Кого на картині можуть звати Іван Степанович?

-Антоніна Миколаївна? Леонід? Марійка?

-Хто кому говорить: «Ти моє сонечко!»; «Зараз будемо вечеряти»; «Складай, будь ласка, іграшки».

5) «Продовж речення».

-Мати навчає…

-Батько тримає в руках…

-Дівчинка любить гратися…

-Щоб відремонтувати пилосос, потрібні…

-Мати приготувала на вечерю…

(Підготувала вихователь Друк Л.В.)

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *