16.02.2024р.- Реалізуємо завдання за темою ” Творимо красу – збільшуємо добро на землі “( підтема «Красою милуюся, радію»).
- Шановні батьки, запропонуйте дитині оглянути свою кімнату. Що найбільше сподобалось? Що помітила дитина красивого? Як сприйняття краси вплинуло на настрій дитини? Чи є картини в квартирі? Чи відвідувала дитина музей?
- Проведіть з дитиною бесіду ” Яким би було наше життя без краси?”. Що відчуває людина, коли бачить красу? Що крім милування, можна робити з красивим? Навіщо найкращі твори мистецтва зберігають переважно у музеях?
Розгляньте репродукції картин українських художників, озвучте жанри живопису ( натюрморт, портрет, пейзаж), в яких виконано художні твори та їх особливості. Спонукайте дитину отримувати задоволення від сприймання краси.
3.Організуйте художньо- продуктивну діяльність, у якій дитина може виступити в ролі художника і створити пейзаж, портрет чи натюрморт.
- Прочитайте оповідання В. Сухомлинського ” Красиві слова і красиве діло”
Серед поля стоїть маленька хатина. її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі.
Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з відра.
Коли це бачать: до хатини біжить ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як хлющ. Він тремтів од холоду.
І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав:
— Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе…
Другий теж промовив красиві й жалісливі слова:
— Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі…
А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку и одягнув суху.
Гарні не красиві слова. Гарні – красиві справи.
Запитайте у дитини:
– У якому вигляді хлопчик завітав до кімнати?
– Для чого була збудована хата?
– Що сталося одного разу?
– Що сказав кожен із хлопчиків?
– Що зробив третій хлопчик?
Прочитайте красиві слова з оповідання.
5.Виконайте завдання на додавання і віднімання.
Порахуйте геометричні фігури.
Підготувала вихователь Олена Трохимчук.