16.02.2024р.- Реалізуємо завдання за темою ” Творимо красу – збільшуємо добро на землі “( підтема «Красою милуюся, радію»).

  1. Шановні батьки, запропонуйте дитині оглянути свою кімнату. Що найбільше сподобалось? Що помітила дитина красивого? Як сприйняття краси вплинуло на настрій дитини? Чи є картини в квартирі? Чи відвідувала дитина музей?

  1. Проведіть з дитиною бесіду ” Яким би було наше життя без краси?”. Що відчуває людина, коли бачить красу? Що крім милування, можна робити з красивим? Навіщо найкращі твори мистецтва зберігають переважно у музеях?

Розгляньте репродукції картин українських художників, озвучте жанри живопису ( натюрморт, портрет, пейзаж), в яких виконано художні твори та їх особливості. Спонукайте дитину отримувати задоволення від сприймання краси.

3.Організуйте художньо- продуктивну діяльність, у якій дитина може виступити в ролі художника і створити пейзаж, портрет чи натюрморт.

  1. Прочитайте оповідання В. Сухомлинського ” Красиві слова і красиве діло”

Серед поля стоїть маленька хатина. її побудували, щоб у негоду люди могли сховатися й пересидіти в теплі.
Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з відра.
Коли це бачать: до хатини біжить ще один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як хлющ. Він тремтів од холоду.
І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав:
—    Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе…
Другий теж промовив красиві й жалісливі слова:
—    Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі…
А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку и одягнув суху.
Гарні не красиві слова. Гарні – красиві справи.

Запитайте у дитини:

– У якому вигляді хлопчик завітав до  кімнати?

– Для чого була збудована хата?

– Що сталося одного разу?

– Що сказав кожен із хлопчиків?

– Що зробив третій хлопчик?

Прочитайте красиві слова з оповідання.

5.Виконайте завдання на додавання і віднімання.

Порахуйте геометричні фігури.

Підготувала вихователь Олена Трохимчук.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *