16.04.2020р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Врятуй себе сам” (підтема “Сам удома”)

Завдання 1.

1.Ознайомтеся з невеличкою презентацією.

2.Запропонуйте малюку біля дзеркала зробити фонетичну зарядку.

3.Розгляньте таблицю та назвіть безпечні та небезпечні предмети.

4.Пропоную вам  разом з малюком намалювати явище природи  «Блискавку»

Для роботи вам знадобиться: ілюстрації пейзажів у    негоду; ½  альбомного  аркушу; розведена в баночках гуаш (чорна, сіра, синя, фіолетова, біла, червона ); пензлик; набори картонних силуетів для дитини: крапля, хмара, долонька, блискавка, сонце, веселка; ванночка  з поролоном; волога ганчірка; серветка; клейонка.

1.Дайте малюку  набір картонних силуетів    крапель, хмаринок, долоньок, блискавки, вітру,        сонця, веселки й почніть розповідати казку,  попросивши   дитину ілюструвати її картинками:

«У Безбарвному королівстві завжди лив дощ. Золоте сонечко ніколи не осявало його своїм промінням. А жителі королівства ніколи не бачили ясної погоди, тому що чорні хмари нависали над сірою землею. Довідалася про це Матінка­Природа й плеснула в долоні. Блиснула блискавка, налетів теплий вітерець, розганяючи важкі хмари. Безбарвне королівство освітило довгоочікуване сонечко. На небі засяяла барвиста веселка. І відтоді Безбарвне королівство стали називати Різнобарвним!»

2.Дидактична гра «Знайди зайве»

Дорослий  пропонує   малюку    визначити, яка з картинок зайва за змістом? (долоньки). Чому? (це частина тіла, а решта – природні   явища). 

3.Запропонуйте дитині  зобразити Безбарвне королівство, а потім разом перетворіть його на Різнобарвне.

Практична робота

-Умочіть поролон у воду й затонуйте аркуш.

-Умочіть поролон у сіру фарбу й «віддрукуйте» його на аркуші.

-Те саме зробіть із синьою, фіолетовою та білою фарбою.

-Дайте фарбі просохнути.

4.Поки небо сохне пропоную пограти в дидактичну гру «Виклади казку».         Дитина       викладає  із картонних картинок сюжет щойно почутої казки, а потім  переказує її.

5.Фізкультхвилинка

Негода

Стала сіра вся природа.

Ось летить-гуде Негода, (Махи руками з плесканням.)

Всі доріжки покропило,  (Розтуляння і стуляння кистей рук.)

Ніжки діткам намочило. (Стрибки на лівій і правій ногах.)

Продовжуємо роботу

—      Умочіть пензлик у червону  фарбу й у центрі аркуша намалюйте  блискавку.

—      Промийте пензлик і вмочіть    його  в чорну фарбу.

—      Намалюйте         птахів.

Бажаю гарного настрою, приємного спілкування. І нехай негода минає ваш дім.

Вихователь: Істифєєва А.В.

Завдання ІІ

Сьогодні, шановні батьки, ми поговоримо на дуже важливу  тему. «Сам удома» – це коли ви з якихось причин залишаєте малюка без нагляду дорослих.

Почитайте дитині віршовані рядки:
Як чудово – вдома сам! У батьків ще є робота.

Ти один лишився вдома. Ти читаєш , ти співаєш,

І нікого не чекаєш. Раптом дзвоник дзеленчить

За дверима хтось стоїть…

Запитайте у малюка, як би він вчинив у цій ситуації?

Розгляньте малюнки, поясніть що так робити не можна, коли ти лишився сам удома.

ДІТЯМ НЕОБХІДНО ЗНАТИ!

Якщо ти залишився вдома сам без дорослих:

  • не відчиняй двері нікому, навіть не підходь до них, коли хтось дзвонить, чи стукає;
  • якщо двері шарпатимуть або намагаються відчинити їх з того боку, негайно телефонуй за номером 102;
  • назви себе;
  • повідом адресу;
  • коротко скажи, що ти сам удома, а хтось намагається потрапити до квартири.

Нагайте дітям, що відчиняти вікна та виглядати це теж дуже небезпечно.

Для прикладу почитайте  казку  «Троє поросят»

Проведіть бесіду за її змістом:

Хто стукав у двері до поросят?

Чому братики втекли до Наф – Нафа?

Який висновок ти зробив?

Обіграйте таку ситуацію використавши метод «Халабудної педагогіки».

Халабуда – це місце,  де немає дорослих, закритий простір, де діти граються, відпочивають, розповідають історії, секрети.  Запропонуйте дитині сховатися в халабуду. А Ви візьміть на себе  роль незнайомця, який намагається увійти до  помешкання.  Розігрування даної ситуації допоможе Вам  закріпити правила поведінки дитини під час перебування вдома без дорослих.

Наближається чудове свято Великдень – запропонуйте дитині розважитися та створити чудове курчатко в яєчку.

Бажаю успіхів.

Вихователь : Гнойова Т. П.   

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *