20.03.2020р. – Реалізуємо освітні завдання з теми “Весна”. Підтема “Рослини на весні”

Завдання №1.

Шановні татусі та матусі ! Сьогодні ми пропонуємо вам   допомогти своїм  малятам дізнатися,  які дива відбуваються з рослинами на весні. Спочатку запропонуйте малюкові відгадати загадку П. Грабовського :

«Зійшли сніги, шумить вода, земля вже квіти викида, буяє травка молода, все мертве оживає, коли це буває?»

(Весною)

Згадайте разом з малюком, що цікавого ви бачили гуляючи в парку весняного дня? На які дерева та кущі звертали увагу? Який вигляд вони мають ранньої весни? Яку весняну квітку ви побачили разом вперше? Які емоції вона викликала у вас?

Розляньте таблицю «Весняні явища. Рослинний світ»

Поясніть малюку значення слова «сокорух».

Запропонуйте послухати твір В Сухомлинського «Клен зітхнув»

Старий Клен усю зиму спав. Крізь сон чув завивання хуртовини й тривожний крик чорного ворона. Холодний вітер гойдав його віти, нагинав їх.

Та ось одного сонячного ранку відчув Старий Клен, ніби до нього доторкнулося щось тепле й лагідне. Прокинувся. А то до нього прилинув теплий Весняний Вітер.

— Годі спати,— зашепотів теплий Весняний Вітер. — Прокидайся, Весна наближається.

— Де ж вона — Весна? — запитує Клен.

— Ластівки на крилах несуть,— каже теплий Вітер… — Я прилетів із далекого краю, від теплого моря.

Весна йде полями — заквітчалась квітами. А ластівки на крилах несуть барвисті стрічки.

Клен зітхнув, розправив плечі. Зазеленіли бруньки. Бо йде Весна-Красуня.

Запитання до дітей:                                                                                                                                                –

Від чого прокинувся клен?

-Чому він розправив плечі?

Пограйте в ігри з елементами образотворчої діяльності з метою пояснення дитині, що дерева теж живі й що їх потрібно оберігати.

Вам знадобляться такі матеріали:  папір А 4, ножиці. фломастер, клейка сртічка, листя дерев (справжнє або паперове), паперові стаканчики, коктельні трубочки.

Підготовка: на одному аркуші намалюйте дерево з корінням. На другому аркуші накресліть велике коло. У середині цього кола накресліть 9 концентричних кіл (кожне наступне коло менше за попереднє). Це кільця у стовбурі дерева. Прикріпіть ці малюнки до стіни.

Що робити?

  1. Дерева живі. Деревам теж треба дихати. Дайте дитині листочок. Як ми дихаємо? Через носик. Як дихає дерево? Через листя! Запропонуйте дитині зробити вдих, а потім видихнути повітря на свій листочок. Скажіть малюкі що ти ніби дерево, яке дихає через свій листочок.
  2. Як ми п’ємо? За допомогою ротиків. Дерево ж п’є воду через коріння! Дайте дитині стаканчик, у якому на дні є трохи води. У стаканчик покладіть трубочку. Запропонуйте дитині уявити, що трубочка це корінь», а ти – дерево, яке хоче пити. Всмоктуй воду через «корінь».
  3. У дерев , як і у нас є дні народження! Покажіть стовбур дерева з його кільцями. Кожне кільце – це один рік. Порахуйте кільця. Скільки років цьому дереву?

4.Розгляньте серію картинок «Кому потрібні дерева?»

5.Разом з малюком зробіть висновок: Дерева та рослини живі! Як ми повинні до них ставитись? Наголосіть – з любов’ю і повагою! Ми повинні берегти не тільки дерева а й увесь рослинний світ нашої планети!

Вихователь: Гнойова Т. П.

Завдання №2  «Дерево весною»

Вам потрібно : папір А4, фломастер, фарби коричневого та зеленого кольорів, тарілочка для фарби, серветки.

На аркуші паперу намалюйте дерево. Запропонуйте малюку розфарбувати його олівцями або фарбами за бажанням. Далі ваш малюк може обвести свою долоньки біля гілок- це листя дерева. Також можна зробити на дереві відбитки долонь змочених у фарбі зеленого кольору. Помилуйтеся красою весняного дерева. Похваліть малюка за творчість. Не забудьте показати ваш шедевр друзям у дитячому садочку. Бажаємо успіху у здобутті нових знань.

 

 

Вихователь: Істифєєва А. В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *