16.04.2020р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Звірі” (підтема “Вовк”)
Шановні батьки, сьогодні ми завершуємо знайомити наших дітей з мешканцями лісу.
Завдання I.
Загадайте дитині загадку:
Ходить хмуро між дубами,
Хижо клацає зубами,
Весь, як є, —
Жорстока лють,
Очі в нього так і ллють.
Зачаївся ось, примовк.
Грізний звір цей, звісно, … (Вовк)
Розгляньте вовка. Проведіть з дитиною бесіду за слайдами та запитаннями:
– Яке у вовка хутро?
– Який хвіст?
– Як вовк виє?
– На яку свійську тварину схожий?
– Де живе вовк?
– Назви його дитинчат;
Розкажіть дитині цікаві факти:
Малюки-звірята дуже допитливі, люблять гратися і бешкетувати. Тому дорослі звірі приставляють до них няньок – своїх торішніх дітей.
У ведмежій родині таку няньку називають пестуном. У вовків няньна – переярок, молодий вовк. Своїх дитинчат у нього ще немає. Й усю свою турботу і любов він віддає молодшим братам. Замість батьків ловить для них здобич, охороняє вовченят від ворогів, розважає їх, грається з ними.
– Як вовк весну зустрічає?
– Що полюбляє їсти?
Завдання II.
Вчимо дитину орієнтуватися у просторі, логічно мислити.
Завдання III.
Запропонуйте дитині зібрати з частин картинку “Вовчик” з метою розвитку зорової пам,яті, уваги, дрібної моторики рук.
.
Завдання IV.
Пограйте в гру “Хто де заховався?” з метою розвитку зорової уваги, пам’яті, мислення.
Завдання V.
Запропонуйте дитині розглянути сюжетну картинку.
– Кого ти бачиш на картинці?
– Куди вони йдуть?
– Хто йде по довгій (короткій) доріжці?
– Відгадай казку;
Виконайте з дитиною вправу з графомоторики з метою розвитку дрібної моторики рук, довільності і точності рухів, вміння правильно тримати олівець:
– Проведи олівцем доріжку.
Завдання VI.
Запропонуйте дитині виліпити вовчика.
Матеріал: пластилін, стека, дощечка для ліплення.
По закінченню помилуйтеся разом з дитиною готовою роботою.
Завдання VII.
Перегляньте з дитиною відео
Вихователь: Друк Людмила Василівна