19.03.2020 – Реалізуємо освітні завдання з теми “Весна” ( підтема ” Пробудженні теплом””

Мета дня:  Закріпити знання дітей про весняні явища природи, основні ознаки весни. Розвивати зв’язне мовлення, виразність мови. Збагачувати словник дітей. Прищеплювати любов та бережливе ставлення до природи.

Завдання № 1

Сьогодні, шановні батьки,   поговоріть з вашою дитиною про весну і перших її провісників – весняні квіти.

  1. Розгляньте разом ілюстрацію «Пора року – весна», задаючи відповідні запитання :

–         Який місяць?

–         Чому він так називається?

–         Які ви знаєте ознаки весни?

(Після обговорення ілюстрації можна пригадати разом віршики про весну)

Потекли із гір струмочки,

Первоцвіт пустив струмочки,

Все прокинулось від сну,

Бо стрічаємо весну.

  1. Бесіда про первоцвіт – Підсніжник.

Він маленький, він брудненький,

Має ніженьку тоненьку,

З ним легенько вітер грає,

Все гойдає, колихає.

Сповіщає рідний край:

– Гей, весна прийшла!

Стрічайте!           (Підсніжник)

Чи знаєте ви, чому підсніжник росте у лісі?

Саме у лісі є всі необхідні умови для його росту.

(показ картинки)

 Розгляньте квітку.

Яка вона? (маленька, ніжна, тендітна).

Яке у неї стебло? (тоненьке, маленьке).

А які листочки? (довгі, зелені).

Чи має квітка запах?( так, надзвичайно приємний).

Чому маленький підсніжник  може першим зацвісти?

Увага! Маленький принц  Підсніжник  розкриває  нам свою таємницю! Його сила – у його цибулині!  (показ картинки)

Його цибулинка під землею. Ця цибулинка –справжня «комора» із запасом поживних речовин. Навесні багато з них з’являються з-під снігу з позеленілими листочками.

Коли зів’яне підсніжник, що залишиться під землею? Його цибулина! І цілий рік у ній будуть накопичуватися поживні речовини, щоб через рік, у березні, знову зацвіла прекрасна квітка.

Ще одна таємниця підсніжника – це те, що цвісти він може до того, як дерева і кущі не вкрилися листям. Безлисті гілки тоді вільно пропускають проміння сонця. І всі вони дістаються маленькому принцові. Тому і не дивно, що називають його весняним Принцом лісу.

Вихователь: Істифєєва А.В.

Завдання  №2

  1. А зараз, матусі і татусі, у мене є пропозиція стати юними художниками.

Разом з дітьми намалюйте первоцвіт вдома.  Вам знадобиться  аркуш паперу А4, фарби,пензлик,вода, серветка. Не забувайте нагадувати дитині послідовність виконання роботи.

1.Починаємо малювати згори   донизу.

2.Нагадайте дитині,  як правильно вмочати пензлик у фарбу, знімати зайву об краєчок баночки, користуватися серветкою.

3.Після закінчення роботи обговоріть все, що робили. Запитайте у своєї дитини, які кольори вона використовувала, чи  сподобалося їй  виконувати цю роботу, щоб вона ще хотіла намалювати. Обов’язково її похваліть.

4.Творчу роботу принесіть після закінчення карантину до дитячого садочка.

 

Вихователь: Гнойова Т.П.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *