16.04.2020р.- Є чим пишатися

Шановні, батьки!

1.Поговоріть  з дитиною, що таке скромність, хвалькуватість, попросіть зімітувати поведінку людини, яка соромиться виступати на сцені, хвалитися перед друзями новою  іграшкою.

Пригадайте разом з дитиною героїв казок чи мультфільмів,  які були сором’язливими  (Попелюшка), скромними чи хвастливими  (Буратіно, Колобок, Принцеса, Заєць- хваста). Уточніть, як діти розуміють  ці поняття. Які риси притаманні їм, друзям.

Зауважте, що кожній людині, хоч і не варто бути хвальком, але є чим пишатися. Чим можна пишатися?

 

  1. Вправа «Розкажи про друга»

Запропонувати дитині розказати про  дітей групи. Пригадати, що найбільше вдається кожній дитині (танцювати, співати, займатися спортом, ліпити, доглядати за квітами і. т.д.)

3.Читання  «На березі» О. Самаріна

Йшли Юрко і Толя берегом ріки, розмовляли. «Раніше, під час війни, подвиг легко було звершити. Я б точно зміг» – сказав Юрко.

Не встиг Толя нічого відповісти, як пролунали відчайдушні крики по допомогу. Хлопчики помчали на заклик. Толя на бігу скинув сандалії, відкинув у бік сумку і, побачивши малюка, що борсався на стромовині, не вагаючись, кинувся у воду. Юра, розшарівшись, червоний, як рак, носився берегом, давав поради, переживав, жестикулював, закочував очі…

Тим часом Толя з останніх сил витяг на берег маленького невдаху-пловця, який гірко плакав від пережитого. Толі теж дісталося – ніяк не міг віддихатися. «От як це сталося, а якби не ми, якби ми не встигли вчасно», – без угаву торохтів Юрко.

Коли все було позаду, Юрко продовжив мрійливо міркувати про подвиги, що йому поки не вдалося звершити лише з випадковості.

Хто з хлопчиків виявився героєм?

– Про кого можна сказати, що він хвалько?

-Чи може допомогти хвалькуватість стати героїм?

  • А скромність?
  • Чи навчив Юрка вчинок друга?
  • Що найбільше вразило тебе в творі?

– Які ситуації викликають почуття гордості, а які сорому?

 

4.Виконайте завдання №12 у Книзі дошкільника.

5.«Хвалько» І. Січовик

Похваливсь Гарбуз м’ячу:

– Як захочу – полечу!

І захекав, наче міх.

Та піднятися не зміг.

— Я літати ще навчусь,

А от зараз – покочусь!

Весь надувся він і – трісь!

На шматочки розлетівсь..

Намотай собі на вус:

-Не хвалися, як Гарбуз!

Запам’ятайте

5.Розвиваємо мовлення

Поясни:

-Сім’я – це…;

-Дома без столу неможна, тому що…;

Диван відрізняється від ліжка тим, що…

Чашка потрібна для того, щоб…

Поміркуй:

Для виконання яких дій потрібен стіл?

Що можна робити на підлозі?

Які  предмети можуть лежати на столі; дивані?

Що вміє робити немовля?

Що можна робити олівцями?

6.Завдання для допитливих  і розумних

 

7.Малювання манкою

Для того, щоб здійснити це малювання необхідно нанести контури малюнка, після чого покрити його клеєм ПВА і посипати манкою.

Коли  манка висохне  нанести фарбу.

Можна просто малювати  манкою.

Прослухайте казку. Підведіть підсумок: про які риси характеру розповідається у  казці.  Чим може пишатися заєць?

 

Вихователь  Грицюк Тетяна Іванівна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.