16.05.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Творимо красу – збільшуємо добро на землі” (підтема “Модники і модниці”).

1. Уявна екскурсія до «Музею моди».

Запросіть дитину на уявну екскурсію до “Музею моди”.

Запропонуйте розглянути картинки, на яких зображений одяг різних епох.

   

         

Зверніть увагу на зовнішній вигляд;

Порівняйте з сучасним одягом;

Запропонуйте дитині знайти спільні та відмінні риси в одязі різних епох.

2. Бесіда за сюжетною картиною «Ательє».

 Запитання до дитини:

-Де на картині це відбувається?

-Навіщо люди приходять в ательє?

-Із чого шиють одежу?

Обговоріть з дитиною, що роблять дорослі, діти в ательє.

-Хто працює в ательє? (Модельєр, швачка, закрійниця)

-Що саме вони роблять?

Розкажіть дитині етапи створення нового одягу (за картиною).

-На плечиках висять уже готові сукні і костюми. Даринка шукає серед них обнову до дня народження, а мама їй допомогає.

Запитання до дитини:

-Яка сукня сподобалася мамі?

-А яку хоче взяти Даринка?

-Про що запитує мама в доньки?

-Що робить братик Даринки Дениско? (Придивляється до нових штанців)

-Як гадаєш, чи підійдуть вони йому?

3. Дидактична вправа «Що необхідно для роботи?»

Обговоріть з дитиною, які електричні прилади, знаряддя праці необхідні працівникам ательє для роботи, яке їх призначення.

   

4. Ознайомлення із українським народним костюмом.

 Які кольори використовували для його оздоблення?

Чим він відрізняється від сучасного одягу?

 5. Дидактична гра «Одягни ляльку».

Завдання дитині:

Вибрати елементи українського одягу для дівчинки, хлопчика і назвати їх.

   

 

6. Дидактичні вправи:

1) Швачка обрала тканини для суконь. Необхідно до кожного клаптика знайти необхідну за кольором фігуру. Називаємо фігури та з’єднуємо їх.

2) У кожному ряду знайди зайве.

   

3) З’єднай ґудзики разом. Для цього необхідно олівцем провести лінії від половинки, що знаходиться ліворуч — до половинки, що знаходиться праворуч.

4) З’єднай кожне число з відповідним малюнком одягу.

Порахуй гудзики й запиши результати лічби.

 7. Робота у «Книзі дошкільника» (завдання №14, 15).

8. Декоративне малювання «Сорочка – вишиванка».

Вихователі: Друк Л.В., Силка О.Д.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *