22.04.2020р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Врятуй себе сам”(підтема “День Землі”)
Завдання 1
22 квітня – міжнародне свято. Цього дня відзначається День Землі. Наша планета потребує захисту, бо гине від екологічної катастрофи, яка шириться рік за роком. Творчі роботи дітей до Дня Землі завжди демонструють свідоме ставлення до нашої планети, її дарів, живої природи.
Для роботи вам знадобиться:
- Шаблон.
- Блакитний кольоровий картон.
- Зелений кольоровий папір.
- Зелений фломастер чи маркер.
- Блакитний фломастер чи маркер.
- Ножиці.
- Клей.
- Білі паперові формочки для кексів.
- Паперові коктейльні трубочки (зелені).
Крок 1. Намалюйте шаблон для виконання цієї роботи.
Крок 2. Розфарбуйте макет планети в два кольори – синьо-блакитним фломастером позначається вода на Землі, а зеленим – її континенти.
Крок 3. Виріжте розфарбовані глобуси.
Крок 4. Із зеленого кольорового паперу потрібно вирізати заготовки листочків – по 2-3 штуки на кожну квітку.
Крок 5. Візьміть білі паперові формочки, які використовуються як декор для кексів, тістечок, цукерок. Згорніть їх навпіл, потім – ще раз навпіл, далі – ще раз і ще раз. Утворився гострий трикутник, краєчки якого потрібно вирізати дугою. Це нагадує виготовлення паперових сніжинок. Подивіться на фото, які заготовки пелюсток ви повинні отримати.
Крок 6. Збирайте макет планети. На блакитний картон приклейте одна на одну 2-3 формочки, аби квітка була дуже пишною. У центрі ромашки клеється глобус. Під квіткою приклеюється паперова коктейльна трубочка, яка має вигляд стебла рослини. Останній штрих – приклеїти по декільках листочків. Аплікація “Планета” готова!
Вихователь: Істифєєва А.В.
Завдання ІІ.
Запросіть дитину обговорити тему «День Землі» з опорою на відео «Планета Земля – наш дім».
Для цього запропонуйте малюку уявну подорож у космос, де він на деякий час стане справжнім космонавтом.
- https://youtu.be/LK6jG7EXwaQ
- Організуйте розповідь – бесіду «Збережімо нашу планету чистою»
Запропонуйте послухати вірші .
У своїй бесіді з дитиною ви можете використати таку інформацію:
Розкажіть малюку на якій прекрасній планеті ми живемо.
Земля – наш дім. Щоб піклуватися про неї, ми повинні знати про неї важливу інформацію:
- Планета Земля існує дуже давно.
- Земля – єдина планета в Сонячній системі на поверхні якої знаходиться вода та є повітря, яким ми дихаємо.
- На Землі живе багато живих істот. З них багато видів живе в океані, а решта – на суші.
Велика частина поверхні Землі вкрито водою. Коли космонавти вперше побачили Землю з космосу, вони бачили в основному воду. Звідси й пішла назва «блакитна планета».
На Землі – живе багато людей. На жаль, люди приносять багато шкоди нашій планеті Земля, забруднюючи навколишнє середовище.
Що відбувається зі сміттям після того, як ми його викидаємо? Воно забруднює нашу Землю.
Пластик, який ми використовуємо у побуті, іграшках шкодить планеті .
Вирубка лісів теж шкідлива. Багато видів рослин, швидше за все, вимруть найближчим часом.
Розгляньте малюнки – зробіть висновки разом з малюком: коли ліс радіє, а коли плаче?
- Щодня у світі багато дерев іде тільки на виготовлення туалетного паперу.
- Більша частина усієї води, яка є на Землі, солона й не придатна до вживання.
- Тому, забруднюючи воду, ми наносимо багато шкоди тваринам, рослинам , птахам, рибам повітрю, морям, людям.
Запитання до дитини :
- Чому потрібно берегти нашу Землю?
- Як ми це будемо робити?
Підведіть дитину до висновку: навколишнє середовище нашої планети Земля потрібно охороняти та берегти. Тим самим ми збережемо власне життя та здоров’я.
Ознайомте дитину з правилами поведінки в природі
Запишіть разом з дитиною правила вашої сім’ї по захисту нашої планети Земля від природних катастроф:
Наприклад :
Правило №1 Сортуємо сміття.
Правило №2 Під час прогулянок не залишаємо сміття в лісі чи парку тощо .
Пограйте в дидактичні ігри:
- «Коли Планета радіє, коли сумує?»
- «Сортуємо сміття».
Вихователь: Гнойова Т. П.