18.01.2024р.РЕАЛІЗУЄМО ОСВІТНІ ЗАВДАННЯ ЗА ТЕМОЮ:”«Все повертається тобі», ( підтема : « Допомога і підтримка»).

Доброго дня шановні батьки та діти.

Сьогодні пропонуємо вам розглянути тему: «Все повертається тобі»,  підтема : « Допомога і підтримка».

  1. На початку вашого спілкування запропонуйте малюку вправу «Каруселька».

Пропонується  дитині  розіграти ситуаційні діалоги, попередньо визначившись у ролях. Варіанти можуть бути такими: «Уяви, що ти хочеш звернутися до продавця, щоб допоміг вибрати іграшку», «Уявіть, що ви вперше прийшли в дитячий садок і просите допомогти вам,зрозуміти що до чого», «Уявіть, що ви зустріли сусідку, яка розсипала газети, запропонуйте и допомогу». Узагальнiть , які мовленнєві формули використовували з дитиною, запропонуйте запам’ятати і вживати за потреби.
2. Залучіть дитину  до розмови про допомогу і підтримку: «Чому друзі допомагають одне одному? Чи допомагати , якщо потребує допомоги незнайома людина? Як ми взнаємо, що людина потребує допомоги? У яких випадках не треба чекати, поки людина або тварина попросить про допомогу? Чому, перш, ніж діяти, обов’язково попередити про свої наміри, тобто запропонувати свою допомогу?»

Перегляньте відео казку «« Мудрі казки тітоньки Сови» «Спільна допомога»», яка допоможе малюку краще зрозуміти Поняття «допомога», перейшовши за посиланням :

  1. Запросіть дитину до виконання вправи «Прошу тебе»: запропонуйте і, по черзі, звертаючись до будь-кого з проханням щось пояснити, показати, зробити, вправляються в умінні просити про допомогу, дотримуючись правил: дивитись в очі тому, до кого звертаєшся; звертатися до людини по імені, просити лагідним голосом, вживати ввічливі слова. Варіанти прохань: пояснити, де знайти у домі певний предмет, в якій послідовності виконати ті чи iншi дïï; яким кольором намалювати тощо.
    4. Прочитайте або перегляньте відео та обговоріть з малюком ставлення до прохання по допомогу на основі тексту А. Коцюбинського «Артист», акцентуйте увагу дитини  на неприпустимості ігнорування звернення по допомогу.  Перейдіть за посиланням:
  2. https://www.youtube.com/watch?v=4HW53L9U8o8
    Коротко, з опорою на ілюстративний матеріал, спираючись на досвід дитини , розкажіть про людей, які професійно допомагають іншим у скрутних ситуаціях – лікарів, пожежних, міліціонерів, рятівників.

,

Поясніть, що окрім таких особливих ситуацій, допомогу та підтримку іншому може надати будь-яка небайдуже людина. Для цього треба діяти за принципом: «Можу допомогти – допомагаю». Якщо дитині не під силу допомогти самій вона має звернутися до iнших, тобто не ігнорувати чужу біду.
6. На завершення запропонуйте дитині   художньо-практичну діяльності . Для цього можете  запропонувати  зробити малюнок, лiплення, аплікацію для подарунка тому кого обере дитина .

В нагоді стане перегляд майстер – класу «Листіва для тата». Щоб переглянути перейдіть за посиланням:

Варто нагадати малюку про правила ввічливого звернення про допомогу та необхідність дякувати.

Бажаємо приємного спілкування з дитиною.

Вихователь: Тетяна ГНОЙОВА.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *