02.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Парк професій”(підтема”Місто чарівників”)(1 день).

 

  1. Розгляд ілюстрацій «Моє рідне місто».

       Розгляньте з дитиною ілюстрації, фото рідного міста або здійсніть екскурсію містом.

  • Як називається наше місто?
  • Що ви бачите на ілюстрації?
  • Що тобі подобається в нашому місті?
  • Як ти вважаєш, чи можна наше місто назвати містом Чарівників? Чому?
  • Хто такі чарівники? У чому їх чарівна сила? (Наголосіть, що завдяки щоденній праці людей наше місто процвітає та розвивається і тому його можна назвати містом Чарівників).
  • 2.Слухання 1 частини твору М.Носова «Незнайко в Сонячному місті» в аудіозапису.
  • https://youtu.be/cKvdU2l6kSY

    Обговоріть зміст твору з дитиною.

    • Як було облаштовано місто веселих чоловічків?
    • Чому важливо, щоб кожний у місті працював?
    • Які види роботи виконували веселі чоловічки?
    • 3.Створення міста Чарівників.

    Запропонуйте дитині придумати герб для міста Чарівників. (Пригадати , як виглядає герб свого міста).

    • Яким може бути герб нашого міста Чарівників? Чому ти підібрав для нього веселі, яскраві кольори?
      • Без яких професій місто не може існувати?
      • Ким би ти хотів працювати в місті Чарівників?
      • Що ти можеш зробити корисного для міста Чарівників, маючи цю професію?
      • 4.Слухання вірша Л.Повх «Малювала дівчинка місто».
    •       -Малювала дівчинка місто

       І було у місті аж тісно.

      Там спиналися в небо будинки

      І росли у парку ялинки.

      Поспішали діти у школу

      Починався матч із футболу.

      Там гукала мама до сина

      І кудись звертала машина.

      Там звисали плаття з балконів,

      І цвіли троянди червоні.

      Там гуляли голуби і діти –

      У найкращім місті у світі.

      Лиш одна маленька людина

      Йшла і чистила мандарини.

      Їла, чистила знову, їла…

      Шкурки кидала, де хотіла.

      Їла, чистила, розкидала…

      Й раптом міста уже не стало!

      Все укрило сміття! Так сумно.

       Довелося викинути малюнок.

       – Що ти запам’ятав про будинки та заклади?

      – Про мешканців міста, тварин та рослин?

      5.Малювання міста.

      • Запропонуйте дитині намалювати місто, яким його малювала дівчинка до того, як хтось засмітив його.
      • 6.Рольова гра “Професії”.Обговоріть  з дитиною, як краще облаштувати місце для своєї професійної діяльності(магазин, садочок, лікарня, перукарня); пограйте з нею в рольову гру та залучіть інших членів родини; нехай дитина виконує головну роль. Зауважте, що в місті Чарівників теж прийшла весна, тож треба відповідно прикрасити його.
      • 7.Відгадування загадок про професії.Запропонуйте дитині відгадати загадки про професії та одночасно з відповіддю вибрати предмети, потрібні для цієї професії.
      • Як приходимо у клас, там чекє він на нас, вчить читати і писати і невтомно працювати(вчитель).
    • Хто людей з біди рятує, і хвороби всі лікує, призначає процедури, і таблетки, і мікстури?(лікар).
    •                      
    • Рівно цеглу викладає, дах старанно покриває, каменяр і покрівельник, носить назву…(будівельник).
    • Щоб штани для нас пошити,чи підкладку замінити, ставить впевненно позначки на тканині вправна… (швачка).
    • Вихователі Силка О.Д., Друк Л.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *