02.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Парк професій”(підтема”Місто чарівників”)(1 день).
- Розгляд ілюстрацій «Моє рідне місто».
Розгляньте з дитиною ілюстрації, фото рідного міста або здійсніть екскурсію містом.
- Як називається наше місто?
- Що ви бачите на ілюстрації?
- Що тобі подобається в нашому місті?
- Як ти вважаєш, чи можна наше місто назвати містом Чарівників? Чому?
- Хто такі чарівники? У чому їх чарівна сила? (Наголосіть, що завдяки щоденній праці людей наше місто процвітає та розвивається і тому його можна назвати містом Чарівників).
- 2.Слухання 1 частини твору М.Носова «Незнайко в Сонячному місті» в аудіозапису.
-
Обговоріть зміст твору з дитиною.
- Як було облаштовано місто веселих чоловічків?
- Чому важливо, щоб кожний у місті працював?
- Які види роботи виконували веселі чоловічки?
- 3.Створення міста Чарівників.
Запропонуйте дитині придумати герб для міста Чарівників. (Пригадати , як виглядає герб свого міста).
- Яким може бути герб нашого міста Чарівників? Чому ти підібрав для нього веселі, яскраві кольори?
-
- Без яких професій місто не може існувати?
- Ким би ти хотів працювати в місті Чарівників?
- Що ти можеш зробити корисного для міста Чарівників, маючи цю професію?
- 4.Слухання вірша Л.Повх «Малювала дівчинка місто».
-
-Малювала дівчинка місто
І було у місті аж тісно.
Там спиналися в небо будинки
І росли у парку ялинки.
Поспішали діти у школу
Починався матч із футболу.
Там гукала мама до сина
І кудись звертала машина.
Там звисали плаття з балконів,
І цвіли троянди червоні.
Там гуляли голуби і діти –
У найкращім місті у світі.
Лиш одна маленька людина
Йшла і чистила мандарини.
Їла, чистила знову, їла…
Шкурки кидала, де хотіла.
Їла, чистила, розкидала…
Й раптом міста уже не стало!
Все укрило сміття! Так сумно.
Довелося викинути малюнок.
– Що ти запам’ятав про будинки та заклади?
– Про мешканців міста, тварин та рослин?
5.Малювання міста.
- Запропонуйте дитині намалювати місто, яким його малювала дівчинка до того, як хтось засмітив його.
- 6.Рольова гра “Професії”.Обговоріть з дитиною, як краще облаштувати місце для своєї професійної діяльності(магазин, садочок, лікарня, перукарня); пограйте з нею в рольову гру та залучіть інших членів родини; нехай дитина виконує головну роль. Зауважте, що в місті Чарівників теж прийшла весна, тож треба відповідно прикрасити його.
- 7.Відгадування загадок про професії.Запропонуйте дитині відгадати загадки про професії та одночасно з відповіддю вибрати предмети, потрібні для цієї професії.
- Як приходимо у клас, там чекє він на нас, вчить читати і писати і невтомно працювати(вчитель).
- Хто людей з біди рятує, і хвороби всі лікує, призначає процедури, і таблетки, і мікстури?(лікар).
- Рівно цеглу викладає, дах старанно покриває, каменяр і покрівельник, носить назву…(будівельник).
- Щоб штани для нас пошити,чи підкладку замінити, ставить впевненно позначки на тканині вправна… (швачка).
-
Вихователі Силка О.Д., Друк Л.В.