26.04.2022р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Парк професій” (підтема “Хочу бути художником”)

1. Загадайте дитині загадку:

Біга пензлик по тканині,
Підкоряючись людині,
А людина творить свій.
Не повторний світ живий.
(Художник)

Розгляньте картинку.

2. Полілог “Щоб ми втратили, якщо не стало художників?”

Запитання:

– Що ти знаєш про професію художника?

-Чи може будь-хто стати художником?

-Чому творчість художника так важлива?

3. “Подорож до віртуальної картинної галереї”.

Запропонуйте дитині здійснити  подорож до віртуальної картинної галереї.

Поясніть дитині значення слів:

– Галерея – довга споруда;                                                                                                                                                                  –

– Картинна  галерея – це місце, де виставлені картини багатьох художників;

 

 

Запропонуйте дитині:

– розглянути репродукції картин художників із зображенням дітей;

-поміркувати, який настрій і характер дітей на портретах.

 

Запропонуйте дитині розглянути автопортрети художника О.Шупляка, обговоріть їх.

Зверніть увагу дітей на предмети, які допомогли художнику створити власні портрети.

Наприкінці подорожу по віртуальній картинній галереї запросіть дитину поділитися своїми враженнями від

репродукцій картин художників.

4. Дидактична гра “Що потрібно художнику для роботи?” 

Запропонуйте дитині назвати зображені предмети і вибрати ті, які необхідні для роботи художника.

5. Ігрова вправа “Які предмети зайві?”

6. Робота за коректурною таблицею.

Завдання:

1) людина, яка пише картини. 1 ряд, 1 зліва. (Художник);

2) приміщення, де виставляють картини для перегляду. 3 рядок, 4 картинка зліва. (Галерея);

3) як називаються люди, які приходять до картинної галереї? 2 рядок, 2 картинка зліва. (Відвідувачі);

4) Що треба художнику для роботи? 1 рядок, 1 картинка справа. (Фарби);

5) який жанр зображено на картині І Левітана? 2 ряд, 4 картинка зліва. (Пейзаж);

6) чим обрамляють картини? 3 ряд, 3 картинка справа. (Рамкою);

7) людина, яка розказує відвідувачам про картини. 3 ряд, 1 картинка зліва. (Екскурсовод);

8) де працює художник? 2 ряд, 3 картинка зліва. (Майстерня);

9) якщо художник пише пейзаж, де він працює? 2 ряд, перша картинка зліва. (Природа);

10) де кріпить свою картину художник при малюванні? 1 ряд, 3 картинка зліва. (Мольберт);

11) на чому змішує фарби художник? 1 ряд, 2 картинка зліва. (Палітра);

12) яка пора року зображена? 3 ряд, 2 картинка справа. (Осінь).

7. Читання уривку з оповідання М.Носова “Як Незнайко був художником”                                          (за посиланням https://xn--80aaukc.xn--j1amh/neznajko3.html)

Запропонуйте дитині поміркувати, яких помилок Незнайко припустився  під час опанування професії художника.

8. Малювання з елементами графомоторики “Домалюй портрет”.

Запропонуйте дитині уявити себе художником і створити портрет.

 

Вихователі: Друк Л.В., Силка О.Д.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *