20.10.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Домашні улюбленці нашого двору” підтема “Пане господарю”.

1.Розпитайте у дітей, як вони розуміють слова господар і господарство. Про кого і про що так говорять? Де розташовується господарства в господаря на сільському подвір’ї? Надворі багатоповерхового дому? Хто там господар? Як дізнатися, хто господар, а хто ні? Підсумуйте, що говори господар тримає своє господарство чистоті і порядку. 

               

2.Перегляньте мультик за англійською пісенькою “У старого Макдональда” з подальшим обговоренням:

-Чому Макдональда можна назвати господарем?

-Про кого піклується старий Макдональд?

-Зауважте, що інших країнах сільське подвір’я називають ранчо або ферма. Запросіть дітей заспівати і під танцювати разом із персонажами мультфільму. 

3.Набір розвивальних завдань. Картка № 16 

4. Узагальнююча розмова про двори. Розгляньте картину для узагальнюючої розмови про двори і подвір’я: 

-Що дізналися про те, що називають двором? 

– Чому всі двори різні?

-Що спільного у дворах багатоповерхових домів?

-Навіщо огороджувати дитячий майданчик парканами?

-Що є у  дворі садочка і школи?

-Яке важливе правило майданчика?

-Чому сільські подвір’я різні?

-Де, в якому дворі дітям більше подобається перебувати?

5. Ліплення. Запропонуйте дітям для сюжетно рольової гри виконати роботу: Зліпіть качку (білого, світло – коричневого, змішаного кольорів) та розміщайте її на аркуші картону блакитного кольору (озеро). Якщо на картоні заздалегідь намалювати рибок, качкам буде з ким “гратися”.

 

Автор  відео Anna Аніта .

 

Вихователі: Ніколаєнко І. А., Скідан В. М.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *