20.10.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Домашні улюбленці нашого двору” підтема “Пане господарю”.
1.Розпитайте у дітей, як вони розуміють слова господар і господарство. Про кого і про що так говорять? Де розташовується господарства в господаря на сільському подвір’ї? Надворі багатоповерхового дому? Хто там господар? Як дізнатися, хто господар, а хто ні? Підсумуйте, що говори господар тримає своє господарство чистоті і порядку.
2.Перегляньте мультик за англійською пісенькою “У старого Макдональда” з подальшим обговоренням:
-Чому Макдональда можна назвати господарем?
-Про кого піклується старий Макдональд?
-Зауважте, що інших країнах сільське подвір’я називають ранчо або ферма. Запросіть дітей заспівати і під танцювати разом із персонажами мультфільму.
3.Набір розвивальних завдань. Картка № 16
4. Узагальнююча розмова про двори. Розгляньте картину для узагальнюючої розмови про двори і подвір’я:
-Що дізналися про те, що називають двором?
– Чому всі двори різні?
-Що спільного у дворах багатоповерхових домів?
-Навіщо огороджувати дитячий майданчик парканами?
-Що є у дворі садочка і школи?
-Яке важливе правило майданчика?
-Чому сільські подвір’я різні?
-Де, в якому дворі дітям більше подобається перебувати?
5. Ліплення. Запропонуйте дітям для сюжетно рольової гри виконати роботу: Зліпіть качку (білого, світло – коричневого, змішаного кольорів) та розміщайте її на аркуші картону блакитного кольору (озеро). Якщо на картоні заздалегідь намалювати рибок, качкам буде з ким “гратися”.
Автор відео Anna Аніта .
Вихователі: Ніколаєнко І. А., Скідан В. М.