24.04.2024р.Реалізуємо освітні завдання за темою:”Рухи в природі”(підтема:”Сонце,повітря,вода-наші найкращі друзі”).

Доброго дня шановні батьки та діти.

Отже, сьогодні поговоримо про здоровий спосіб життя і головні його чинники-сонце, повітря, вода.

Повітря, сонце і вода –
Для всіх хвороб просто біда.
Тож гартуватись, друже, слід,
Щоб врятуватися від бід.

1.Почніть своє спілкування з дитиною  з мотиваційної бесіди: як треба зміцнювати своє здоров’я? Що означає загартовування?
З допомогою чого можна загартовуватися?


2. Запропонуйте дитині апробувати один із способів загартування з застосуванням води контрастної температури. Поставте дві посудини: зі шматочками льоду із теплою водою (38 градусів). Запросіть дитину опускати пальчики послідовно у посудину з льодом і в посудину з теплою водою. Після кількох повторень цієї вправи дитина має  потерти долоньки та витерти їх паперовим рушником. Розпитайте у малюка про відчуття.
3. Запросіть дитину до бесіди. Чи можуть сонце, повітря та вода бути шкідливими для здоров’я? Які правила загартування ти знаєш?

Перегляньте відео перейшовши за посиланням:

Недарма народна мудрість говорить: “Сонце, повітря та вода – наші найкращі друзі!”.

З’явилось сонечко і все живе радіє
І ніжиться в приємному теплі.
А Сонце промінці гарячі сіє
І стало весело і радісно Землі.

Щоб із сонечком дружити, повторіть з дитиною поради:

  1. Завжди одягайте панаму, коли виходите гуляти;
  2. Засмагати можна лише вранці і ввечері;
  3. Бережіть шкіру, якщо забруднилися, негайно вмийтеся.

Щоб бути здоровим, будемо  з сонечком дружити.

  1. Більше Гуляйте на свіжому повітрі,
  2. Влітку спіть з відкритим вікном,
  3. Вчіться правильно дихати.

6.Розкажіть дитині цікавий вірш

Повітря і не видно, і не чути.

Але без нього нам не обійтись.

Не можна ні хвилиночки пробути.

Ось ти навколо себе подивись.

Все дихає: листочок і травичка,

Метелик, що над квіткою летить.

І дише рибка й рак, і дише річка…

Повітря треба кожному, щоб жить.

А вода це справжнє диво!

Як прожити без води?

З нею ми завжди щасливі,

З нею в нас нема біди.

Є вода — ростуть рослини:

Ліс, сади, рясні поля.

Це чудово для людини

І радіє вся Земля.

  1. Чи різна вода корисна для здоров’я всього живого? Так, тільки чиста. Однак останнім часом водойми нещадно засмічуються. Для підтвердження своєї розповіді запросіть дитину на перегляд відеозапису, запропонуйте переглянути фотоматеріали. Спонукайте дитину висловитися щодо ставлення до цієї проблеми своїх намірів.

5.Розгляньте картину Д. Міллера  ” Підводний світ”

Розкажіть, що чиста вода є унікальним середовищем для життя різних риб, тварин, рослин у морях і океанах. Поговоріть з дитиною про умови життя риб і порівняйте їх з умовами комфортної життєдіяльності людини – у чому схожість і відмінність? Продемонструйте дитині різні прийоми створення рельєфного зображення коралів, медуз, морських зірок і їжаків.

Виконайте в Альбомі з художньо – творчої діяльності завдання

” Підводний світ”( стор.42-43)

Виконайте завдання на розвиток орієнтування у просторі:

-Що знаходиться під черепашкою?

-Що знаходиться ліворуч від робота?

-Що знаходиться над помідором?

-Що знаходиться праворуч від дерева?

-Що знаходиться між тортом і раком?

-Що знаходиться між коровою і ручкою?

7.Прочитайте оповідання В. Сухомлинського ” Смітник”

Зранку уся сім’я зібралася за столом. Марійка узялася допомагати  прибирати після сніданку, але побачила, що запізнюється до школи. Схопивши відерце зі сміттям, вона потихеньку викинула його  у квітник, який був розбитий позаду будинку. Дівчинка часто почала викидати туди сміття, коли запізнювалась до школи. Якось дідусь попросив її полити квіти у квітнику. Марійка пішла за будинок і побачила, що замість квітів  там лежить купа сміття. ” Звідки ж узявся цей смітник?”- запитав здивовано дідусь.-Я не знаю,-сказала Марійка і почервоніла. Їй було соромно за зіпсовані квіти.

Бесіда за змістом оповідання:

-Як називається оповідання і хто його написав?

-Куди Марійка викинула сміття?

-Чому вона так вчинила?

-Хто попросив дівчинку полити квіти?

-Що побачила Марійка замість квітів?

-Що запитав дідусь?

-Чому Марійка почервоніла?

-Дайте оцінку поведінці дівчинки, як би вчинили ви?

-Щоб ви порадили Марійці?

Бажаємо приємного спілкування з малюком.

Вихователь: Тетяна ГНОЙОВА.

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *