24.10.2023р. Реалізуємо освітні завдання за темою ”Дім і в домі” підтема “Заглянь у віконечко – побачиш сонечко””.

1.Продемонструйте 1-хвилинний фрагмент початку фільму “Сім’я напрокат”, де дівчинка заглядає у віконечко свого іграшкового будинку. Не повідомляйте назву фільму і мету перегляду. Організуйте бесіду: Хто є головним персонажем фрагменту? Що робить дівчинка? Куди заглядає героїня? Що знаходиться у середині іграшкового будиночку? Чи є подібний будиночок у вас? У які ігри можна грати з таким будиночком? Підведіть підсумок: іграшковий будинок –  це маленька копія справжнього будинку, де можуть “жити” іграшки. 

2.Запропонуйте дітям розглянути світлину (Ляльковий будиночок із Королівського музею, м. Амстердам, Нідерланди). Не надавайте попередню інформацію щодо назви та змісту світлини. Запитання бесіди: Що ви побачите на світлині? Хто міг би жити у такому будиночку? Чим цікавий цей ляльковий будиночок? Які кімнати ви в ньому впізнали? Назвіть предмети в цих кімнатах. Що ще незвичайного ви помітили? Перефразуйте відповіді дітей близько до змісту сказаного, при цьому надавайте зразки правильної конструкції речень дітей та узагальнюйте сказане, вводячи нову лексику, що збагачуватиме мовлення і розширюватиме словниковий запас дітей. Поцікавтесь у дітей: чи могли б у такому будиночку жити сучасні ляльки, наприклад, Барбі та Кен? Попросіть пояснити свою думку. 

3.Заохочуйте дітей допомогти художнику намалювати предмети вжитку та позначити лініями в яких кімнатах вони могли б знаходитися. Хай розкажуть про їх призначення. 

4.Щоб наповнити дитячу кімнату іграшками та іншими предметами – слід їх намалювати – для цього цікаве завдання у альбомі. 

5.Для організації конструктивної діяльності: нагадайте дітям казку про 3-х поросят, демонструючи ілюстрації; розкладіть на столі заготівки 3 різних за розміром будиночків із пакувального картону (з прорізаними віконцями, з окремими деталями – ганок, дах, 4 стіни разом). Поясніть, що можна “створювати” будиночки – із “соломи”, “гілочок” і “цеглинок” – їх потрібно намалювати на стінах, “відкрити” віконечка, а також розфарбувати деталі будиночка (фломастери, крейди). З допомогою скотча допоможіть дітям зібрати будиночки. 

6.Зібрані будиночки, а також ляльки – рукавички використовуйте у театралізації казки про трьох поросят. Для розігрування вистави можна пристосувати маленькі м’які іграшки (до яких прикріплено позаду не великі дерев’яні палички для суші). 

Автор відео Тіньовий театр. Казка”Троє поросят”   БЕРЕГИНЯ N41 

 

 

Вихователі: Ніколаєнко І. А., Скідан В. М. 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *