25.03.2020р. – “Настрої весни”
– Шановні батьки і діти! Подивіться вранці у віконечко на сонце. Воно сьогодні особливо яскраве і привітне. Бажаю, щоб таким був і ваш настрій!
– Сьогодні я пропоную вам попрацювати над темою “Настрої весни”, бо весна буває теплою і холодною, вередливою і лагідною.
Завдання 1 – Запропонуйте дітям намалювати сонечко, адже воно кожного ранку будить нас. Для цього зацікавте їх віршиком О.Лупія “Сонце.
Рано-рано сонце встало,
Гарних діток привітало.
Побажало швидше встати
Та розумними зростати.
– Далі запропонуйте дітям намалювати сонечко – для цього потрібна жовта фарба, пензлик, папір і – вправні пальчики! Зацікавте дітей тим, що вони будуть малювати не тільки пензликами. Зверніть увагу дитини, що сонечко круглої форми, у нього багато промінців. Разом з дитиною “намалюйте” коло в повітрі сухим пензликом. Якщо дитині важко, допоможіть їй намалювати зображення кола посередині листка паперу. Далі покажіть, як провести пензликом багато промінців. Запропонуйте дітям зафарбувати середину кола, поставивши багато відбитків подушечок пальчиків. Обов’язково похваліть дитину та поставте малюнок на видне місце.
Завдання 2 – Розкажіть дітям, що весною буває не тільки тепло та сонячно, а й ще холодно, вітряно, може йти дощик. Прочитайте вірш С.Погорєлової “Дощик”:
– Дощик, дощик, чом ти ллєш?
– Я водиці не жалію: землю мию, мию, мию.
Мию вулиці й стежки, мию двір і квітники.
На деревах мию листя, обмиваю тин і пліт,
щоб були до свята чисті і умиті всі як слід!
– Запропонуйте дітям поспостерігати за дощиком в той час, коли він буде йти та подумати над темами: “Дощ – коли добре, а коли погано?”, “Для чого потрібен дощик?” Запитуйте дітей :”Як ти вважаєш?” “Чому ти так думаєш?”
Завдання 3 – Для закріплення теми запропонуйте дітям пограти в ігри-імітації “Дощик сильний, дощик слабий”(показати різну силу дощу, промовляючи “кап-кап” з різною силою голосу та швидкістю), “Ми – хмаринки-веселинки”(покружляти по кімнаті, надуваючи щічки).
– Пограйте з дітьми в мовленеві ігри.
“Назви ласкаво” -дайте завдання назвати ласкавими, зменшувально-пестливими словами задані слова – дощ – дощик, дощичок; сонце – сонечко, промінець – промінчик.
– “Додай слівце” – дайте завдання додати слово до заданого дорослим – дощ…йде, капає, стукотить, тощо.
– Пограйте з дітьми в рухливу гру “Сонечко і дощик”, адже дітям завжди хочеться рухатись: на слова дорослого “Сонечко світить!” – дитина рухається – стрибає, танцює, а на слова “Дощик пішов!” – ховається до дорослого, під відкриту парасольку.
Вихователь Силка Оксана Дмитрівна.