26.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою: “Думаю – знаю” (підтема: “Досліджуй, щоб знати”)
- Шановні батьки, запропонуйте дитині пограти в комунікативну гру «Знаю – не знаю». Правила гри: Дорослий просить дитину називати по черзі назви дерев, квітів, комах, тварин, кольорів тощо. Аналогічно дитина називає те, про що хотіла б дізнатися: про зорі, про море, про електричний струм тощо.
Наприкінці гри підсумуйте, що хоч кожен має чимало знань, завжди є те, чого він не знає.
2. Обговоріть з дитиною зміст картини В. Леоновича «Юний дослідник» – за допомогою базових запитань спонукайте дитину самостійно визначити поле діяльності хлопчика, зверніть увагу на його інструменти (лупа).
Запитання до змісту картини:
- Що тут відбувається?
- Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так вважати?
- Що можна сказати про цю людину?
- Що можна сказати про місце, де це відбувається?
- Про що міг дізнатися хлопчик під час свого спостереження?
- Яким інструментом скористався юний дослідний?
3. Пошуково – дослідницька діяльність. Дослідіть з дитиною властивості паперових серветок (1. Намалюйте на паперовій серветці фломастером кольорові лінії, а потім одну сторону серветки занурте у воду. – Що відбувається? 2. Намалюйте на серветці фломастером дерево. Занурте серветку у воду)
Перегляньте відео «Кольорова веселка» та спробуйте відтворити дослід.
https://www.youtube.com/watch?v=JmMVPavYbdM
4. Організуйте роботу з «Книгою дошкільника» ІІІ частина, завдання №10, 11, стор.20-21.
5. Прочитайте дитині вірш Г. Бойка «Консультант» з подальшим обговоренням.
Запитання до змісту вірша:
- Кого називають консультантом?
- Чи можна назвати консультанта знавцем?
- Чим дії Мишка відрізнялися від всіх інших дітей?
- Чому Мишка можна назвати обізнаним?
- До кого з персонажів підходить вислів «Довіряй, але перевіряй»?
- Як ти розумієш значення цього вислову?
- Яким твердженням хлопчика можна вірити, а які треба було перевірити?
- Тобі пропонують велику кружку з чаєм, з якого йде пара, і стверджують, що в кружці холодний напій, як ти переконаєшся у правильності цього твердження?
«Консультант» Г.Бойко
Весною біля школи
Усім знайшлося діло:
Гуртом ямки копали
І деревця садили.
Один Мишко тинявся
І потирав долоні, —
Він був за консультанта
У нашому загоні.
До кожного підходив,
Повчав нас без упину:
— На дно насипте гною,
А зверху — вогку глину!
Та корінь засипайте
Мерщій, Катюшо й Людо,
Бо яблунька засохне
І яблук тут не буде.
— Авжеж, не буде яблук, —
Промовила Катюша, —
Бо це, як хочеш знати,
Не яблунька, а груша!
Підготували вихователі: Шевчук Н.І., Зимовець Т.С.