26.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою: “Думаю – знаю” (підтема: “Досліджуй, щоб знати”)

  1. Шановні батьки, запропонуйте дитині пограти в комунікативну гру «Знаю – не знаю». Правила гри: Дорослий просить дитину називати по черзі назви дерев, квітів, комах, тварин, кольорів тощо. Аналогічно дитина називає те, про що хотіла б дізнатися: про зорі, про море, про електричний струм тощо.

Наприкінці  гри підсумуйте, що хоч кожен має чимало знань, завжди є те, чого він не знає.

 2. Обговоріть з дитиною зміст картини В. Леоновича «Юний дослідник» – за допомогою базових запитань спонукайте дитину самостійно визначити поле діяльності хлопчика, зверніть увагу на його інструменти (лупа).

Запитання до змісту картини:

  • Що тут відбувається?
  • Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так вважати?
  • Що можна сказати про цю людину?
  • Що можна сказати про місце, де це відбувається?
  • Про що міг дізнатися хлопчик під час свого спостереження?
  • Яким інструментом скористався юний дослідний?

3. Пошуково – дослідницька діяльність. Дослідіть з дитиною властивості паперових серветок (1. Намалюйте на паперовій серветці фломастером кольорові лінії, а потім одну сторону серветки занурте у воду. – Що відбувається? 2. Намалюйте на серветці фломастером дерево. Занурте серветку у воду)

Перегляньте відео «Кольорова веселка» та спробуйте відтворити дослід.

https://www.youtube.com/watch?v=JmMVPavYbdM

4. Організуйте роботу з «Книгою дошкільника» ІІІ частина, завдання №10, 11, стор.20-21.

5. Прочитайте дитині вірш Г. Бойка «Консультант» з подальшим обговоренням.

Запитання до змісту вірша:

  • Кого називають консультантом?
  • Чи можна назвати консультанта знавцем?
  • Чим дії Мишка відрізнялися від всіх інших дітей?
  • Чому Мишка можна назвати обізнаним?
  • До кого з персонажів підходить вислів «Довіряй, але перевіряй»?
  • Як ти розумієш значення цього вислову?
  • Яким твердженням хлопчика можна вірити, а які треба було перевірити?
  • Тобі пропонують велику кружку з чаєм, з якого йде пара, і стверджують, що в кружці холодний напій, як ти переконаєшся у правильності цього твердження?

«Консультант» Г.Бойко

Весною біля школи

Усім знайшлося діло:

Гуртом ямки копали

І деревця садили.

Один Мишко тинявся

І потирав долоні, —

Він був за консультанта

У нашому загоні.

До кожного підходив,

Повчав нас без упину:

— На дно насипте гною,

А зверху — вогку глину!

Та корінь засипайте

Мерщій, Катюшо й Людо,

Бо яблунька засохне

І яблук тут не буде.

— Авжеж, не буде яблук, —

Промовила Катюша, —

Бо це, як хочеш знати,

Не яблунька, а груша!

 Підготували вихователі: Шевчук Н.І., Зимовець Т.С.

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *