27.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Гарно – погано”.

Завдання 1. Шановні батьки, запросіть дитину до ритмічної гри. Запропонуйте повторювати слова:

-Якщо любиш усіх довкола – роби так! ( оплески).

Якщо друг із тобою поруч, -роби  так! ( пружинка з поворотом).

Якщо дощик раптом ллється – роби так! ( з’єднати долоньки над головою парасолькою).

Якщо мама посміхнеться, – роби так ( повітряний поцілунок).

Після гри запитайте, чи гарний настрій у дитини. Запропонуйте показати це жестом ” супер!” ( кулак з великим пальцем).

Завдання 2.

Запропонуйте дитині узяти зелений та червоний олівці. Повідомте, що згоду дитина показує зеленим кольором, а незгоду – червоним.

Варіанти тверджень:

Гарно -коли мої бажання виконуються; погано, коли хтось плаче; гарно, якщо світить сонечко; погано, коли сварить мама; погано, коли хтось ображає мене; гарно, коли дощить, не можна гратися на вулиці.

Зауважте, що не завжди всі однаково оцінюють, що гарно, а що погано.

-Коли сонечко гаряче на небі, для кого це гарно? А для сніговика?

-Коли хмарка закриває сонце та ллє дощ – для кого це гарно? ( деревам, кущам, траві). А для метелика, паперового кораблика, дітей? Що дитина має узяти, щоб під дощем почуватися гарно?

Запросіть дитину показати емоції,пов’язані зі словами погано та гарно.

 

 

Завдання 3.

Вивчіть з дитиною мірилки:

1. Битися – не билися,
Трохи посварилися,
Потім посміялися,
Друзями зосталися.

2. Посміхнулось сонечко,
Засвітили зорі,
Ти і я сваритися
Не будемо ніколи!

Завдання 4.

Запропонуйте дитині упізнати, які квіти зображені на малюнку, розглянути, як вони ростуть та намалювати їхні стебельця зеленим олівцем ( лініями від квітки до землі). ( Альбом з художньо – творчої діяльності, частина 2, сторінка 39).

Після цього хай дитина візьме готові зображення тюльпанів

( флеш – набір 6.1-А), розташує їх на запропонованій площині, назве їх кольори в порядку чергування, показуючи їх пальчиком (червоний – жовтий- червоний- жовтий) та приклеїть на верхівки стебелець.

По завершенні роботи запитайте дитину, чи добру справу вона зробила (створила красиві квіти).

Завдання 5.

Запропонуйте дитині розглянути дві пари брюк, сорочок ( чисті та у плямах).

Нехай дитина скаже, що вона думає про ці речі.

Завдання для дитини:

Обрати, в якому одязі бути приємно та красиво, а в якому – ні.

Вчіть дитину бачити  різницю між охайним та неохайним, бачити плями,знаходити варіанти рішення , якщо речі не готові до одягання (звернутися за допомогою).

Попросіть дитину подивитися у велике дзеркало та перевірити чистоту власних речей. Запитайте, звідки на одязі бувають плями? Як треба поводити себе, щоб плям на одязі не було.

Завдання 6.

Виконайте завдання в Книзі малюка стор.66

Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.

 

Завдання для дітей з особливими освітніми потребами:

Вправа 1: Покласти олівець між вказівним, середнім і без­іменним пальцями. Крутити олівець, передавати його з одного пальця на інший.

Олівець в руці катаю,

Поміж пальчиків кручу,

Неодмінно кожен пальчик

Буть слухняним я навчу.

 

Вправа 2: Пальці в кулачок. Вказівний та мізинчик розведені в сторони, дитина рухає ними, просуваючи руку по парті вперед.

Жук у жолудя питав:

─ Де ти шапочку  придбав?

От якби мені таку –

Був би красень я в ліску.


Вправа 3: Долоні розгорнуті на себе, великі пальці пе­реплетені — голівка птаха. Інші зімкнені паль­ці — крила. Швидко помахати ними.

Горобцю казала кішка:

─ Понявчи зі

мною трішки.

Та він знай собі ─

Цвірінь!

А нявчати йому лінь.

Підготовула асистент вихователя: Фурса А.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *