27.05.2022р. Реалізуємо освітні завдання за темою “Гарно – погано”.
Завдання 1. Шановні батьки, запросіть дитину до ритмічної гри. Запропонуйте повторювати слова:
-Якщо любиш усіх довкола – роби так! ( оплески).
Якщо друг із тобою поруч, -роби так! ( пружинка з поворотом).
Якщо дощик раптом ллється – роби так! ( з’єднати долоньки над головою парасолькою).
Якщо мама посміхнеться, – роби так ( повітряний поцілунок).
Після гри запитайте, чи гарний настрій у дитини. Запропонуйте показати це жестом ” супер!” ( кулак з великим пальцем).
Завдання 2.
Запропонуйте дитині узяти зелений та червоний олівці. Повідомте, що згоду дитина показує зеленим кольором, а незгоду – червоним.
Варіанти тверджень:
Гарно -коли мої бажання виконуються; погано, коли хтось плаче; гарно, якщо світить сонечко; погано, коли сварить мама; погано, коли хтось ображає мене; гарно, коли дощить, не можна гратися на вулиці.
Зауважте, що не завжди всі однаково оцінюють, що гарно, а що погано.
-Коли сонечко гаряче на небі, для кого це гарно? А для сніговика?
-Коли хмарка закриває сонце та ллє дощ – для кого це гарно? ( деревам, кущам, траві). А для метелика, паперового кораблика, дітей? Що дитина має узяти, щоб під дощем почуватися гарно?
Запросіть дитину показати емоції,пов’язані зі словами погано та гарно.
Завдання 3.
Вивчіть з дитиною мірилки:
1. Битися – не билися,
Трохи посварилися,
Потім посміялися,
Друзями зосталися.
2. Посміхнулось сонечко,
Засвітили зорі,
Ти і я сваритися
Не будемо ніколи!
Завдання 4.
Запропонуйте дитині упізнати, які квіти зображені на малюнку, розглянути, як вони ростуть та намалювати їхні стебельця зеленим олівцем ( лініями від квітки до землі). ( Альбом з художньо – творчої діяльності, частина 2, сторінка 39).
Після цього хай дитина візьме готові зображення тюльпанів
( флеш – набір 6.1-А), розташує їх на запропонованій площині, назве їх кольори в порядку чергування, показуючи їх пальчиком (червоний – жовтий- червоний- жовтий) та приклеїть на верхівки стебелець.
По завершенні роботи запитайте дитину, чи добру справу вона зробила (створила красиві квіти).
Завдання 5.
Запропонуйте дитині розглянути дві пари брюк, сорочок ( чисті та у плямах).
Нехай дитина скаже, що вона думає про ці речі.
Завдання для дитини:
Обрати, в якому одязі бути приємно та красиво, а в якому – ні.
Вчіть дитину бачити різницю між охайним та неохайним, бачити плями,знаходити варіанти рішення , якщо речі не готові до одягання (звернутися за допомогою).
Попросіть дитину подивитися у велике дзеркало та перевірити чистоту власних речей. Запитайте, звідки на одязі бувають плями? Як треба поводити себе, щоб плям на одязі не було.
Завдання 6.
Виконайте завдання в Книзі малюка стор.66
Підготували вихователі: Трохимчук О.І., Іщенко О.М.
Завдання для дітей з особливими освітніми потребами:
Вправа 1: Покласти олівець між вказівним, середнім і безіменним пальцями. Крутити олівець, передавати його з одного пальця на інший.
Олівець в руці катаю,
Поміж пальчиків кручу, Неодмінно кожен пальчик Буть слухняним я навчу.
|
Вправа 2: Пальці в кулачок. Вказівний та мізинчик розведені в сторони, дитина рухає ними, просуваючи руку по парті вперед.
Жук у жолудя питав:
─ Де ти шапочку придбав? От якби мені таку – Був би красень я в ліску. |
Вправа 3: Долоні розгорнуті на себе, великі пальці переплетені — голівка птаха. Інші зімкнені пальці — крила. Швидко помахати ними.
Горобцю казала кішка:
─ Понявчи зі мною трішки. Та він знай собі ─ Цвірінь! А нявчати йому лінь. |
Підготовула асистент вихователя: Фурса А.В.