27.09.2023 – Реалізуємо освітні завдання за темою “Знайомство” (підтема “Знайомимося з іграшками”)
1.Добрий ранок, шановні батьки! Продовжуємо вивчати тему “Знайомство”. Сьогодні будемо говорити про підтему “Знайомимося з іграшками”.
Цікаві і яскраві
Сидять вони в куточку
Та й на килимочку.
З ними весело вам гратись
Цілий день в садочку.
Що це? (іграшки)
2.Повідомте дитині, що вона дуже уважна і у неї добре виходить помічати зміни. Разом вирішіть, що робити, якщо немає іграшок (гратися картинками, шукати іграшки, замінити іграшки іншими предметами, залишити все як є).
3.Запропонуйте пограти в мовну гра «Що в торбинці»
Диина дістає з торбинки іграшку та описує її (за схемою)
4.Організуйте дитину на гру, використовуючи системну підлогу ” Стежка; йди та говори” Нехай дитина називає предметні картинки у шафі для іграшок, при цьому важливо сказати назву іграшки,місце її в кімнаті ( у шафі) та розказати про іграшку( як з нею гратися). Можна надати картку розповідь або доріжку розповіді з 4 5 квадратів- кожний крок речення.
5.Запропонуйте разом моделювати простір кімнати Дитина визначає місце розташування тієї чи іншої іграшки. Активізуйте лексику “під”, “над”, “поряд”. Далі замінюйте картки справжніми іграшками, вправляючи при цьому дітей в орієнтування в просторі кімнати.
6.Підсумковою грою може бути гра “Що не так” на усвідомлення місця кожної іграшки в ігровому просторі кімнати .Закріпіть правило “В ігровому просторі порядок і все на своїх місцях”.
7.Відгадайте з дитиною загадки.
Я в барлозі взимку спав,
Мед із вуликів збирав.
Бант на шию пов’язали,
І до іграшок поклали.
Вайлуватий та м’який.
Відгадай, хтоя такий?(ведмедик)
Без нігбіжить,
Без голосу кричить,
Очі — мов коло,
Та не бачитьнічого.
( автомобіль)
Полотно, а не доріжка,
І біжитьсороконіжка.
(Поїзд)
8.Проведіть з дитиною бесіду “Навіщо потрібно, щоб у шафах був порядок”. Повторіть для дитини правила поводження з іграшками .
Вихователь : Скідан В.М.