27.09.2023р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Порядок: все і всі на своїх місцях”, підтема “Здоровий організм – здоров’я в порядку”.
1. Для зняття напруги і зацікавлення дитини запропонуйте вправу «Запам’ятай і дій!».
Покажіть дитині кубики. Запропонуйте порахувати, назвати кольори.
Домовтесь про спільні рухи, які дитина виконуватиме разом з вами на кожен з кольорів (обнятися за плечі; присісти; взятися за руки і підняти їх вгору; плеснути в долоні; підстрибнути; затупати ніжками).
2. Дидактична гра «Більше, менше, дорівнює».
Завдання: порахувати предмети зліва, справа, порівняти дві групи предметів за кількістю, поставити знак «більше» ( > ), «менше» ( < ), дорівнює ( = ).
3. Запропонуйте дитині назвати парні органи, що є у людини: чого в людини по два (очі, вуха, руки, ноги).
Проведіть рухову вправу, щоб дитина змогла відчути різницю, коли задіяний один з пари орган чи пара: дивитися, брати, йти, слухати.
4. Запросіть дитину розглянути репродукцію картини К.Зеллер «Кіт-жонглер і весела кішка» і переконатися, як багато можуть побачити очі, коли вони здорові.
Запитання до картини:
-Що тут відбувається?
-Що ти бачиш такого, що дозволяє тобі так думати (говорити)?
-Що хотів розповісти нам художник про цих тваринок?
Проведіть дослід: попросіть когось з дорослих, хто не бачив картину, стати до неї спиною, а дитина розкаже про зображене. По закінченні дорослий має розповісти дитині, чи так він уявляв собі картину. Допоможіть дитині зробити висновок про те, що бачити допомагають й інші органи.
5. Вправа «Що можуть мої очі, вуха, руки».
Завдання: підібрати до карток у клітинки відповідні картинки.
6. Малювання «Рудий котик». (YouTube ЗДО26. Підготувала Tanya Kyznetsova)
Підготувала вихователь Друк Л.В.