27.09.2023р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Порядок: все і всі на своїх місцях”, підтема “Здоровий організм – здоров’я в порядку”.

1. Для зняття напруги і зацікавлення дитини запропонуйте вправу «Запамятай і дій!».

Покажіть дитині кубики. Запропонуйте порахувати, назвати кольори.

Домовтесь про спільні рухи, які дитина виконуватиме разом з вами на кожен з кольорів (обнятися за плечі; присісти; взятися за руки і підняти їх вгору; плеснути в долоні; підстрибнути; затупати ніжками).

2. Дидактична гра «Більше, менше, дорівнює».

Завдання: порахувати предмети зліва, справа, порівняти дві групи предметів за кількістю, поставити знак «більше» ( > ), «менше» ( < ), дорівнює ( = ).

3. Запропонуйте дитині назвати парні органи, що є у людини: чого в людини по два (очі, вуха, руки, ноги).

Проведіть рухову вправу, щоб  дитина змогла відчути різницю, коли задіяний один з пари орган чи пара: дивитися, брати, йти, слухати.

4. Запросіть дитину розглянути репродукцію картини К.Зеллер «Кіт-жонглер і весела кішка» і переконатися, як багато можуть побачити очі, коли вони здорові.

Запитання до картини:

-Що тут відбувається?

-Що ти бачиш такого, що дозволяє тобі так думати (говорити)?

-Що хотів розповісти нам художник про цих тваринок?

Проведіть дослід: попросіть когось з дорослих, хто не бачив картину, стати до неї спиною, а дитина розкаже про зображене. По закінченні дорослий має розповісти дитині, чи так він уявляв собі картину. Допоможіть дитині зробити висновок про те, що бачити допомагають й інші органи.

5. Вправа «Що можуть мої очі, вуха, руки».

Завдання: підібрати до карток у клітинки відповідні картинки.

6. Малювання «Рудий котик».  (YouTube ЗДО26. Підготувала Tanya Kyznetsova)

 

Підготувала вихователь Друк Л.В.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *