27.10.2023р. – Реалізуємо освітні завдання за темою «Правила для порядку в житті» (підтема «Ансамбль: правила звучання»).
1. Обговоріть з дитиною значення слова «ансамбль», запитайте у неї де вона зустрічалася з цим поняттям.
-«Ансамбль» – спортивне, воєнне чи музичне слово?
-Як називається спортивна група, яка діє разом? Воєнна?
Розкажіть з опорою на ілюстративний матеріал, як і чому має узгоджено діяти музична група (співати, грати на музичних інструментах).
2. Зверніть увагу дитини на те, що музика допомагає рухатися, задає ритм рухів, створює відповідний настрій, і тому вона вдало поєднується із спортом (степ-аеробіка, фітнес, аеробіка, спортивні бальні танці).
3. Розглядання репродукції картини Ю.Мацика «Людина-оркестр».
-Що відбувається на картині?
-Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так думати?
-Що ще відбувається на картині?
-Назви зображені музичні інструменти.
-Уяви себе людиною-оркестром.
-На яких музичних інструментах ти б хотів/хотіла заграти (барабан, металофон, маракаси, трикутник, тарілки, бубон)?
4. Гурт (команда) в природі.
Розгляньте з дитиною картинки.
-Назви, хто в природі живе гуртом?
Проговоріть назви різних «команд» у природі: рій бджіл, мурашник, клин птахів, колонія риб та ін.
Зверніть увагу дитини, що у кожного члена «команди» є своє призначення.
А ще є лідер – вожак.
5. Перегляд відео «Мурашник» . (Youtube. Підготувала Олена Гаврилюк).
Підготувала вихователь Друк Л.В.