27.10.2023р. – Реалізуємо освітні завдання за темою «Правила для порядку в житті» (підтема «Ансамбль: правила звучання»).

1. Обговоріть з дитиною значення слова «ансамбль», запитайте у неї де вона зустрічалася з цим поняттям.

-«Ансамбль» – спортивне, воєнне чи музичне слово?

-Як називається спортивна група, яка діє разом? Воєнна?

Розкажіть з опорою на ілюстративний матеріал, як і чому має узгоджено діяти музична група (співати, грати на музичних інструментах).

2. Зверніть увагу дитини на те, що музика допомагає рухатися, задає ритм рухів, створює відповідний настрій, і тому вона вдало поєднується із спортом (степ-аеробіка, фітнес, аеробіка, спортивні бальні танці).

   

3. Розглядання репродукції картини Ю.Мацика «Людина-оркестр».

-Що відбувається на картині?

-Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так думати?

-Що ще відбувається на картині?

-Назви зображені музичні інструменти.

-Уяви себе людиною-оркестром.

-На яких музичних інструментах ти б хотів/хотіла заграти (барабан, металофон, маракаси, трикутник, тарілки, бубон)?

4. Гурт (команда) в природі.

Розгляньте з дитиною картинки.

-Назви, хто в природі живе гуртом?

Проговоріть назви різних «команд» у природі: рій бджіл, мурашник, клин птахів, колонія риб та ін.

 

Зверніть увагу дитини, що у кожного члена «команди» є своє призначення.

А ще є лідер – вожак.

5. Перегляд відео «Мурашник» . (Youtube. Підготувала Олена Гаврилюк).

Підготувала вихователь Друк Л.В.

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *