09.04.2020р. – РОЗУМНИЙ ДІМ

1.Спочатку зацікавте дітей мовленнєвою грою «Нісенітниці». Дорослий називає пари слів, діти придумують речення з цими словами. Запропонуйте дітям пари слів: двері- серветка; цукерка-диван; міксер-компот; комп’ютер-кіт; вікно-ключі; холодильник –кран; фіранка-стіл; ліжко-автомобіль; годинник-піч; ванна-шафа. (Речення можуть бути такими «Серветкою можна протерти двері», «На дивані зручно їсти цукерку»; приймаються навіть нісенітниці: «Міксер пригостив компотом всіх своїх друзів на кухні»).

2.Проведіть розмову про значення виразу «Розумний дім». Спрямуйте дітей на пошук того, як дім може допомагати людині. Покажіть дітям відео про розумний дім за посиланням.https://www.youtube.com/watch?v=KkfdrrZHkh8 

Допоможіть дітям зрозуміти поняття «розумний дім». Налаштуйте дітей на те, що можна нескінченно фантазувати та придумувати ті елементи, які повинні включати розумні системи у домі. Навіть фантастичні ідеї можуть бути справді розумними, здатними перетворити наш дім у розумний.

3.Зверніть увагу, що в кожній оселі є достатньо багато предметів-помічників. Серед них –драбина. У нашому домі є багато чого, що знаходиться вище від нашого зросту, і тому без драбини не обійтися. Драбина – особливі сходи, для яких потрібна опора. (Чим можна замінити драбину і сходинки?) Дослідження предмету драбини та її різновидів (переносна, розсувна, підвісна). Як і чим по-іншому дістатися гори чи глибини? Зробіть спільний висновок, що драбина – це потрібний помічник в домі.

4.Виконати завдання №7 з «Книги дошкільника». Виконання цього завдання заохочує дітей фантазувати – придумувати сенсорну панель твого розумного дому. Також виконайте завдання №8.

5.Запропонуйте дітям помалювати.

6.Не забуваємо повторювати цифри.

7.Вивчіть вірш напам’ять про весну за допомогою мнемотаблиці.

Вихователь  Іщенко Олена Миколаївна

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *