28.02.2024р. – Реалізуємо освітні завдання за темою “Думаю – знаю”(підтема “Відчувай, щоб переконатися”).

1.Гра «Чарівний мішечок».

Запропонуйте дитині пограти в гру – брати по черзі з мішечка предмети, не дивлячись на них та розповідати про їхні властивості. – Який на дотик предмет? – З чого він зроблений? – Що це, як ти думаєш?

2.Вправа «Впізнай, що це».

Дайте дитині  із закритими оченятами понюхати лимон, парфуми, хліб. Запитайте, що саме їй допомогло розрізнити запахи. Можна пограти в аналогічну гру «Впізнай на смак» – дати дитині покуштувати з закритими очима печиво, лимон, сир, цибулю; нехай дитина впізнає за смаком, що це.

3.Мовленева гра «Що звучить».

Дайте дитині завдання визначити на слух із закритими оченятами: звук шелесту паперу, звук дзвіночка, води, як звучить ложка по скляному посуду. – Що робить папір?(Дзвоник, ложка, долоня). – Шелестить, дзвенить, стукає, грюкає, плескає, ллється.

4.Бесіда «Органи чуття».

Проведіть дослід: нехай дитина із закритими очима обережно пройде по кімнаті, поторкає предмети або спробує намалювати малюнок. Зробіть висновок, що людям із недосконалим зором не так легко жити.

Розгляньте разом з дітьми ілюстрації із зображенням вушка, очей, носа, язичка, долоней. Зауважте, що всі органи чуття потрібні і доповнюють однин одного. Вивчіть вірш Н Карпенко «Органи чуття».

Око бачить, вухо чує, ніс мій запахи пильнує,

А язик відчує смак, якщо в страві щось не так.

Має шкіра гарний дар: знає дотик, холод, жар.

– Чи можна носом бачити? Чи можна вушками їсти? Чи можуть оченята допомогти почути звук?

5.Малювання пальчиком.

Запропонуйте дитині намалювати предмет, сюжет за бажанням за допомогою пальчиків. Допоможіть змішувати кольори, малювати з більшим або меншим натисканням.

 

Підготувала вихователь Оксана Силка.

 

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *