28.04.2022 Реалізуємо освітні завдання за темою “Парк професій: спілкування з майстрами” (підтема: “Професії моїх батьків”)

  1. Шановні батьки, запропонуйте дітям пограти в гру «Що кому потрібно для роботи» . Зауважте, що діяти треба швидко й водночас помірковано.

2. Запросіть дитину до аналізу понять робота, праця, професія.

 З’ясуйте:

  • Що означають ці слова.
  • У чому відмінність між ними?
  • Чи можна виконувати роботу поза професією і в якому випадку?
  • Чи може бути професія без роботи; робота без праці?

Просіть дитину аргументувати свою відповідь.

3. Продовжуємо роботу з коректурною таблицею «Різні професії».

3.1 Склади речення:

– Продавець продуктового магазину продає…;

– Вихователька в дитячому садку разом з дітьми…;

– Щоб загасити вогонь, пожежник…;

– Для написання картин художнику потрібні…;

– Перукар вміє красиво…;

Кухар у дитячому садку смачно готує… .

 

3.2 Пригадай:

– Герої якої казки виконували роботу будівельників? (Про трьох поросят);

– У якій казці герой звертався по допомогу до коваля? (Вовк і семеро козенят);

– Герої якої німецької казки всі стали музикантами? (Бременські музиканти);

– Героїня якої казки наварила каші стільки, що їло все село? (Горщик каші)

 

3.3Поміркуй:

– Чому пекаря можна назвати також і кухарем. У чому різниця між цими професіями?

4. Перегляньте разом з дитиною пізнавальний мультфільм «Всі професії» з подальшим обговоренням за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=dDSS9MbTH9o

Орієнтовні запитання для бесіди:

  • Про які професії йшлося в мультфільмі?
  • Які з них можна назвати чоловічими; жіночими?
  • Які професії частіше трапляються у великих містах?
  • Яка з професій сподобалася найбільше?

5. Запропонуйте дитині продовжити роботу в альбомі з художньо-творчої діяльності (частина ІІ, стор. 2-3)

 

ВИХОВАТЕЛІ: Шевчук Н.І., Зимовець Т.С.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *