28.04.2022 Реалізуємо освітні завдання за темою “Парк професій: спілкування з майстрами” (підтема: “Професії моїх батьків”)
- Шановні батьки, запропонуйте дітям пограти в гру «Що кому потрібно для роботи» . Зауважте, що діяти треба швидко й водночас помірковано.
2. Запросіть дитину до аналізу понять робота, праця, професія.
З’ясуйте:
- Що означають ці слова.
- У чому відмінність між ними?
- Чи можна виконувати роботу поза професією і в якому випадку?
- Чи може бути професія без роботи; робота без праці?
Просіть дитину аргументувати свою відповідь.
3. Продовжуємо роботу з коректурною таблицею «Різні професії».
3.1 Склади речення:
– Продавець продуктового магазину продає…;
– Вихователька в дитячому садку разом з дітьми…;
– Щоб загасити вогонь, пожежник…;
– Для написання картин художнику потрібні…;
– Перукар вміє красиво…;
Кухар у дитячому садку смачно готує… .
3.2 Пригадай:
– Герої якої казки виконували роботу будівельників? (Про трьох поросят);
– У якій казці герой звертався по допомогу до коваля? (Вовк і семеро козенят);
– Герої якої німецької казки всі стали музикантами? (Бременські музиканти);
– Героїня якої казки наварила каші стільки, що їло все село? (Горщик каші)
3.3Поміркуй:
– Чому пекаря можна назвати також і кухарем. У чому різниця між цими професіями?
4. Перегляньте разом з дитиною пізнавальний мультфільм «Всі професії» з подальшим обговоренням за посиланням.
https://www.youtube.com/watch?v=dDSS9MbTH9o
Орієнтовні запитання для бесіди:
- Про які професії йшлося в мультфільмі?
- Які з них можна назвати чоловічими; жіночими?
- Які професії частіше трапляються у великих містах?
- Яка з професій сподобалася найбільше?
5. Запропонуйте дитині продовжити роботу в альбомі з художньо-творчої діяльності (частина ІІ, стор. 2-3)
ВИХОВАТЕЛІ: Шевчук Н.І., Зимовець Т.С.